خبرگزاری کار ایران

جیرینگ در انتظار دریافت مجوز از بانک مرکزی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۰۰

بانک مرکزی در زمینه ارایه مجوز کیف پول همراه " سپاس " کارهای خوبی انجام داده و ما منتظریم که هر چه سریعتر مجوزهای لازم در این زمینه ارایه شود.

به گفته مدیرعامل شرکت جیرینگ، در حال حاضر آمادگی ارایه کیف پول الکترونیک در کشور از سوی جیرینگ وجود دارد و در این زمینه منتظر دریافت مجوز کیف پول از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جیرینگ، علیرضا طلوع مدیرعامل شرکت پرداخت اول کیش با بیان این مطلب گفت: بانک مرکزی در زمینه ارایه مجوز کیف پول همراه " سپاس " کارهای خوبی انجام داده و ما منتظریم که هر چه سریعتر مجوزهای لازم در این زمینه ارایه شود.

وی افزود: این آمادگی در جیرینگ برای ارایه کیف پول همراه به تمامی مشترکان تلفن همراه در کشور وجود دارد، اما تازمانی که مجوزهای لازم در این زمینه را دریافت نکنیم نمی توانیم در این خدمت را در اختیار مردم قرار دهیم.

طلوع با بیان اینکه بانک مرکزی در حوزه بانکداری الکترونیکی در چند سال گذشته کارهای خوبی انجام داده عنوان کرد: در حال حاضر از کشورهای پیشرفته در زمینه بانکداری الکترونیکی چیزی کم نداریم.

وی گفت: با توجه به رشد فناوری های پیشرفته و امکاناتی که شبکه تلفن همراه در اختیار بازیگران اقتصادی در دنیا قرار داده و تجربیات جهانی خوبی نیز در این زمینه وجود دارد پیش بینی می کنیم مجوزهای لازم به زودی از سوی بانک مرکزی ارایه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز