خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روس‌ها از امریکا هواپیما می‌خرند و تولید خود را به ایران می‌فرشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۷۹

زمان وزارت احمد خرم اتفاق خوبی افتاد و ان هم این بود که دستور صادر شد که به هیچ وجه هواپیمای روسی وارد ناوگان نشود اما همچنان هواپیمای روسی وارد ناوگان ایران می‌شود که سانحه ساز هم هستند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه هواپیماهای روسی نباید وارد ناوگان شوند، ‌ گفت: ناوگان روس‌ها با هواپیماهای آمریکایی تامین می‌شود و روس‌ها از امریکا هواپیما می‌خرند و تولیدات خود را به ایران می‌فروشند.

علی اکبر آقایی در گفت‌و‌گو با ایلنا، ‌ادامه داد: زمان وزارت احمد خرم اتفاق خوبی افتاد و ان هم این بود که دستور صادر شد که به هیچ وجه هواپیمای روسی وارد ناوگان نشود اما همچنان هواپیمای روسی وارد ناوگان ایران می‌شود که سانحه ساز هم هستند.

وی درباره قرارداد ۷۰ میلیارد یورویی ایران و روسیه، ‌ گفت: خرید هواپیماهای روسی در بخشی از این قرارداد آمده است اما کسی اطلاعاتی از مفاد قرارداد ندارد.

آقایی با بیان اینکه دولت موظف است تمام اطلاعات پیمان و قرارداد‌ها با کشورهای خارجی را در اختیار مجلس بگذارد، ‌اظهار کرد: دولت تا کنون هیچ اطلاعاتی از این قرارداد به مجلس نداده است و کسی از جزییات قرارداد مطالع نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز