خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جذب فاینانس برای فرودگاه حضرت امام مهم نیست / هنوز هیچ قراردادی نهایی نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۵۱

جذب فاینانس برای تکمیل فرودگاه امام خمینی(ره) مهم نیست و می‌توان برای این پروژه روش‌های سرمایه گذاری دیگری مانند BOT تعریف کرد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه جذب فاینانس برای تکمیل فازهای فرودگاه امام مطرح نبوده، گفت: ‌جذب فاینانس برای تکمیل فرودگاه امام خمینی(ره) مهم نیست و می‌توان برای این پروژه روش‌های سرمایه گذاری دیگری مانند BOT تعریف کرد.

محمد علی ایلخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اینکه شهر فرودگاهی حضرت امام از چند فاز تشکیل شده است، گفت: ‌منطقه ویژه اقتصادی، مجتمع‌های رفاهی و فرهنگی، ساخت ترمینال ۲ و هتل فرودگاهی از مهم‌ترین فازهای عمرانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هستند که برای هر کدام یک روش سرمایه گذاری تعریف شده است که بحثفاینانس برای این پروژه‌ها از ابتدا هم مطرح نبوده است.

وی درباره اینکه چه شرکت‌هایی از چه کشورهایی متقاضی سرمایه گذاری در فرودگاه امام هستند، اظهار کرد: ‌ شرکت‌های ترکیه‌ای از قدیم به سرمایه گذاری در فرودگاه امام علاقه‌مند بودند اما هنوز هیچ موافقت نامه‌ای با هیچ شرکت و کشوری برای سرمایه گذاری نهایی نشده است.

ایلخانی با اشاره به پروژه هتل فرودگاهی گفت: ‌اتاق‌های ۳ ستاره هتل فرودگاهی تا پایان آبان ماه و اتاق‌های ۴ ستاره این مجموعه هم تا پایان سال جاری به افتتاح می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز