خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اقتصاد بدون نفت با مالیات شروع می‌شود / مجلس نباید رای به حذف مالیات عایدی بر مسکن می‌داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۶۸

اقتصاد بدون نفت از مالیات شروع می‌شود این در حالی است که در ایران مالیات به حق داده نمی‌شود و متاسفانه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و وابسته به اشخاص مالیات نمی‌دهند.

عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه مالیات تعادل کننده ثروت است، گفت: حذف مالیات عایدی بر مسکن اشتباه بود و از هر جایی که فشاری وارد می‌شود نباید اولین اقدام حذف مالیات باشد.

مصطفی قلی خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ‌ گفت: اقتصاد بدون نفت از مالیات شروع می‌شود این در حالی است که در ایران مالیات به حق داده نمی‌شود و متاسفانه بسیاری از شرکت‌های بزرگ و وابسته به اشخاص مالیات نمی‌دهند.

وی ادامه داد: ‌ البته قطعا مجلس برای عدم وضع این مالیات بررسی‌هایی داشته است و هوشیارانه عمل کرده اما مشکل این است که دولتی‌ها کمی عجول هستند.

قلی خسروی با انتقاد از این تحلیل که حذف مالیات بر عایدی مسکن به افزایش دلالی در این بازار دامن می‌زند، اظهار کرد: آنقدری که از دلالی در بازار مسکنن حرف زده می‌شود، واقعا دلالی آنچنانی که در سایر بازار‌ها دیده می‌شود، ‌ در این بازار وجود ندارد و معتقدم این تحلیل درستی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز