خبرگزاری کار ایران

مجوز پرواز شارجه - آبادان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۵۸

برقراری این پروازها مقدمه خوبی برای افزایش دیگر پروازها است به‌طوری‌که با هماهنگی‌های بعمل آمده، پرواز شارجه - آبادان - شارجه با همکاری شرکت هواپیمایی ایر عربیا انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه آبادان از صدور مجوز برقراری پرواز شارجه - آبادان - شارجه خبر داد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه آبادان؛ محمدرضا رضایی با بیان این خبر گفت: برقراری این پرواز می‌تواند زمینه‌ساز همکاری و تعامل بیشتری با کشورهای حوزه خلیج‌فارس باشد.

وی با تاکید بر فعال‌تر شدن فرودگاه آبادان در مسیرهای خارجی گفت: برقراری این پروازها مقدمه خوبی برای افزایش دیگر پروازها است به‌طوری‌که با هماهنگی‌های بعمل آمده، پرواز شارجه - آبادان - شارجه با همکاری شرکت هواپیمایی ایر عربیا انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: براساس مجوز صادر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز فوق از نیمه مهر ماه برقرار خواهد شد.

مدیر فرودگاه آبادان اظهار داشت: این پرواز به صورت برنامه‌یی در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش بستر برای سرمایه‌گذاری در شهرهای آبادان و خرمشهر و موقعیت فرودگاه از لحاظ امنیت آسمان در شرایط فعلی منطقه، این پرواز می‌تواند زمینه‌ساز برقراری سایر خطوط هوایی به کشورهای همجوار باشد.

گفتنی است؛ در حال حاضر فرودگاه آبادان با بیش از ۹۰ پرواز در مسیرهای داخلی تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، خارک و بندرعباس فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز