خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هسا ایر در پاسخ به زمان اعلام علت سانحه:

هیچ اطلاعی ندارم / خبر علت سانحه را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۸۶

اخباری مبنی بر اینکه جعبه سیاه از کشور خارج شده است، شایعه است و تنها تیم انتخابی وزیر راه و شهرسازی بر روی موضوع کار می‌کند.

مدیرعامل ایرلاین هسا با بیان اینکه تیم بررسی سانحه تا کنون اطلاعاتی درباره نتایج به دست آمده به هسا نداده است، گفت: من هم مانند بقیه مردم علت سقوط هواپیما را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم.

اشتریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نمایندگان شرکت هواپیماسازی آنتونف برای بررسی اطلاعات جعبه سیاه به ایران آمدند، گفت: اخباری مبنی بر اینکه جعبه سیاه از کشور خارج شده است، شایعه است و تنها تیم انتخابی وزیر راه و شهرسازی بر روی موضوع کار می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که اعلام علت سانحه بعد از ۴۰۰ روز یعنی یک سال و چند ماه پس از مرگ قربانیان سقوط ایران ۱۴۰ منطقی است، ‌ اظهار کرد: ‌ ۴۰۰ روز فرصت قانونی است که در قوانین ایکائو هم آمده است. البته وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده که زود‌تر از این فرصت قانونی علت سانحه مشخص می‌شود.

گفتنی است، هواپیمای ایران ۱۴۰ متعلق به شرکت هواپیمایی هسا(سپاهان) نوزدهم مردادماه با ۴۸ نفر سرنشین هنگام بلند شدن از باند فرودگاه مهرآباد در انتهای باند دچار مشکل شده و بر فراز شهرک آزادی دچار سانحه می‌شود که در این سانحه ۳۹ نفر از مسافران کشته می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز