خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها در گفتگو با ایلنا:

پروازهای داخلی بیش از یک ونیم ساعت به فرودگاه امام منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۰۰

احتمالا پروازهای چابهار، کیش، قشم، زاهدان و بندرعباس از این پس در فرودگاه امام انجام شوند، البته این یک طرح خام است و نیاز به مطالعه دارد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در راستای کاهش ظرفیت فرودگاه مهرآباد پروازهای داخلی بالای یک ونیم ساعت به فرودگاه امام خمینی منتقل می‌شود.

شوشتری درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: طبق سیاستهای جدید، ظرفیت فرودگاه مهرآباد باید به ۱۰ میلیون مسافر کاهش پیداکند این درحالی است که در حال حاضر بیش از ۱۳ میلیون مسافر از فرودگاه مهر آباد جابجا می‌شوند.

وی ادامه داد: برای کاهش جابه جایی مسافران مهر آباد به ۱۰ میلیون نفر در سال قرار است، نشست وبرخاست پروازهای داخلی که بیش از یک ونیم ساعت هستند از فرودگاه امام انجام شود.

شوشتری با اشاره به مقاصدی که احتمال انتقال آن‌ها به فرودگاه امام وجود دارد، گفت: احتمالا پروازهای چابهار، کیش، قشم، زاهدان و بندرعباس از این پس در فرودگاه امام انجام شوند، البته این یک طرح خام است و نیاز به مطالعه دارد.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به حذف پروازهای شب فرودگاه مهرآباد، گفت: با دستور وزیر راه وشهر سازی تمام پروازهای ۲۴ الی ۵ صبح مهرآباد تعطیل شد که این در راستای آسایش همسایگان مهرآباد بود.

وی ادامه داد: تنها ۵ درصد پروازهای مهرآباددراین بازه زمانی انجام می‌شد که از این پس قرار بر این است که قبل از ساعت ۱۲ شب و بعد از ساعت ۵ صبح این پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد انجام شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز