خبرگزاری کار ایران

۲۵ فروردین؛ زمان ارسال مقالات به اجلاس جهانی صدا

کد خبر : ۱۵۷۹۲۵

شرکت کنندگان در بخش مقاله نویسی اجلاس جهانی صدا تا ۲۵ فروردین ماه فرصت دارند متن کامل مقاله را به پنجمین اجلاس جهانی رادیو ارسال نمایند.

عبدالحسین کلانتری(رییس کمیته اجلاس جهانی صدا) درخصوص مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا گفت: تاکنون ۱۷۰ چکیده مقاله داخلی و خارجی عادی و تخصصی در حوزه رادیو به پنجمین اجلاس جهانی صدا ارسال شده که از مجموع مقالات ارسال شده ۱۳۰ چکیده مقاله ایرانی بوده است.

به گزارش ایلنا؛ وی تاکید کرد: شرکت کنندگان تا ۲۵ فروردین ماه فرصت دارند، متن کامل مقاله را به پنجمین اجلاس جهانی رادیو ارسال نمایند.

کلانتری افزود: تاکنون متن کامل ۴۷ مقاله ارسال شده و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۸۰۰ صفحه مقاله به این دوره از اجلاس ارسال شود.

رییس کمیته اجلاس جهانی صدا با اشاره به اینکه چکیده مقالات به صورت فارسی و انگلیسی تا قبل از اجلاس انتشار خواهد یافت خاطر نشان کرد؛ ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا درزمان برگزاری اجلاس اصل مقالات نیز چاپ و منتشر شود.

کلانتری در خصوص میهمانان خارجی شرکت کننده در اجلاس گفت: در پنجمین اجلاس جهانی صدا ۱۰ سخنران خارجی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، مالزی، چین، آمریکا، غنا، لهستان و استرالیا حضور خواهند داشت که این سخنرانان از اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و رسانه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز