خبرگزاری کار ایران

جزئیات اختتامیه جشنواره جام جم اعلام شد

کد خبر : ۱۳۶۰۷۳

اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم سیما ساعت۱۷ عصر روز چهارشنبه، ۲۵ دی ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم سیما با حضور رئیس رسانه ملی، معاون سیما، هنرمندان، برنامه سازان و مدیران سیما برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود؛ با برنامه‌های مختلفی همراه خواهد بود.

تقدیر از خانواده ۵ شهید معزز که درباره زندگی، رشادت‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های اجتماعی آن‌ها در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران مجموعه‌های نمایشی تولید و پخش شده است یا در حال تولید است از جمله برنامه‌های این مراسم می‌باشد.

همچنین در اختتامیه جشنواره جام جم تجلیل از ۲۴ تن از کارگردانان، برنامه سازان و هنرمندان برجسته که بیشترین همراهی و همکاری را با شبکه‌های مختلف تلویزیونی داشته و آثار ماندگار و خاطره انگیزی از خود به جا گذاشته‌اند برگزار می‌شود.

همچنین اجرای موسیقی به خوانندگی سالار عقیلی و تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره از دیگر برنامه‌های اختتامیه جشنواره جام جم است.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما ساعت۱۷ عصر روز چهارشنبه، ۲۵ دی ماه در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز