خبرگزاری کار ایران

اعضاء شورای راهبردی شبکه دو سیما منصوب شدند

کد خبر : ۱۳۱۷۹۲

سعید مهدوی کنی، سوسن کشاورز، شکوه نوابی‌نژاد، محمود فرشیدی، اصغر احمدی و محسن مومنی با حکم علی دارابی معاون سیما به عنوان اعضاء شورای راهبردی شبکه دو سیما معرفی شدند.

ایلنا: معاون رئیس رسانه ملی در احکامی جداگانه اعضاء شورای راهبردی شبکه دو سیما را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا؛ حجت الاسلام سعید مهدوی کنی، سوسن کشاورز، شکوه نوابی‌نژاد، محمود فرشیدی، اصغر احمدی و محسن مومنی با حکم علی دارابی معاون سیما به عنوان اعضاء شورای راهبردی شبکه دو سیما معرفی شدند.

در حکم علی دارابی به اعضاء این شورا بررسی و انتخاب اولویت‌های با توجه به لزوم سوگیری محتوایی در سریال‌ها و تله فیلم‌ها بر اساس ماموریت‌های شبکه زندگی تاکید شد.

همچنین ارائه راهکارهای رسانه‌ای به منظور تحکیم و تقویت نهاد خانواده در جامعه و تلاش برای ارائه راه‌های پرداخت مستقیم و غیرمستقیم به پارادایم سبک زندگی ایرانی اسلامی در دستور کار این شورا قرار گرفت.

در بخشی دیگری از این حکم بر ارائه راهکارهای برنامه سازی در پرداختن به موضوعات اسلام، تشیع، ایران، ولایت فقیه، دفاع مقدس، تاریخ تمدن، غرور ملی و دینی، طبیعت، محیط زیست، قانون، نظم وانضباط، امید به آینده و شعار سال تاکید شده و اعضاء موظف شدند تا بازتعریفی از موسیقی کودک در شبکه دو سیما ارائه کنند.

معرفی روش‌های موثر در تبلیغ و ترویج رشد جمعیت و تحقق سیاست‌های جدید جمعیتی، ارائه محور‌ها و پیشنهادهای برنامه‌سازی برای مخاطبان ۱۲ تا ۱۸ سال از دیگر موکدات این حکم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز