خبرگزاری کار ایران

به کارگردانی شاهد احمدلو،

سری دوم خانه اجاره‌ای از ۱۸ آذر روی آنتن شبکه تماشا می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۳

سری اول مجموعه طنز، «خانه اجاره‌ای» که مهر ماه از شبکه تماشا پخش می‌شد از ۱۸ آذر جای خود را به سری دوم این مجموعه می‌دهد.

ایلنا: سری دوم مجموعه طنز «خانه اجاره‌ای» به کارگردانی شاهد احملو و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از شبکه تماشا پخش خواهد شد.
به گزارشایلنا، سری اول مجموعه طنز، «خانه اجاره‌ای» که مهر ماه از شبکه تماشا پخش می‌شد از ۱۸ آذر دوشنبه جای خود را به سری دوم این مجموعه می‌دهد.
خانه اجاره‌ای مجموعه تلویزیونی طنز نود قسمتی است که در آن بازیگرانی چون مهران غفوریان، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، حمید لولایی و بهنوش بختیاری بازی می‌کنند. کارگردانی سری اول این سریال بعهده رامین ناصرنصیر بود که در ادامه راه، از ساخت سریال انصراف داد و کارگردانی سری دوم آنرا شاهد احمدلو بعهده گرفت.
شهین تسلیمی، مهران غفوریان، امیر کاظمی، بهشاد مختاری، آرش نوذری و نعیمه نظام دوست بازیگرانی هستند که در سری اول خانه اجاره‌ای حضور داشتند و در سری دوم نیز در کنار بازیگران جدید، نقش‌های اصلی را بازی خواهند کرد.
حمید لولایی، بهنوش بختیاری، عباس جمشیدی، اشکان اشتیاق و پروین قائم مقامی از بازیگرانی هستند که در سری دوم این مجموعه به جمع بازیگران خانه اجاره‌ای اضافه شده‌اند.
خانه اجاره‌ای داستان ساکنان یک آپارتمان است که قدیمی‌ترین ساکنان آن خانواده‌ای است که چند پسر و دختر دارد. نقش مادر خانواده را شهین تسلیمی بازی می‌کند و جهان، جمال و جلال پسران او هستند که نقش‌های آن‌ها را آرش نوذری، بهشاد مختاری و حمید لیقوانی بازی می‌کنند. این ۳ برادر صاحب یک سوپرمارکت هم هستند که در کنار آپارتمان آن‌ها واقع شده است. غفوریان هم یکی دیگر از پسران این خانواده است.
در سری دوم یکی از واحد‌های آپارتمان تبدیل به پانسیون می‌شود. این پانسیون یکی از مهم‌ترین واحدهایی است که بیشتر قصه‌های فیلمنامه در آنجا اتفاق می‌افتد. در هر قسمت مه‌مان یا مهمانانی به این پانسیون وارد می‌شود و با خود قصه‌ای را به سریال می‌آورد. بازیگران مه‌مان خانه اجاره‌ای چهره‌های معروف هستند که با حضور آن‌ها، سریال دیدنی‌تر خواهد شد
سری دوم مجموعه «خانه اجاره‌ای» در قالب ۷۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت۲۱ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز