خبرگزاری کار ایران

مهدی امینی خواه:

جشنواره جام جم افق های رو به جلویی دارد

کد خبر : ۱۲۶۹۰۶

بازیگران زیادی داریم که تنها در تلویزیون فعالیت می‌کنند و ممکن است کار آن‌ها در طول سال زیاد به چشم نیاید بنابراین این جشنواره فرصت مناسبی برای این بازیگران خواهد بود.

ایلنا: مهدی امینی خواه با بیان اینکه جشنواره تلویزیونی جام جم افق‌های رو به جلویی دارد گفت: برگزاری جشنواره جام جم حرکت بسیار موفقیت آمیزی است زیرا زمانیکه آثار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تاثیر زیادی در بالا بردن سطح کیفیت آثار دارد.


به گزارش خبر نگار ایلنا وی در ادامه افزود: همواره در هنر باید شرایطی فراهم باشد تا یکدیگر را بسنجیم زیرا سنجش، انگیزه ایجاد می‌کند و ایجاد انگیزه در بین عوامل سازنده و دست اندرکاران باعثایجاد یک حرکت بهتری برای رسیدن به اهداف پیش رو می‌شود.


بازیگر «به رنگ اغنا» گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم می‌تواند همانند جشنواره فیلم فجر انگیزه زیادی برای تولید کنندگان اثر ایجاد کند.
امینی خواه همچنین گفت: برگزاری این جشنواره حرکت بسیار مثبتی است بنابراین باید تلاش کنیم تا تعداد بخش‌های جشنواره بیشتر شود و هر کدام از شبکه‌های تلویزیون هم بتوانند به صورت جداگانه برای خود جشنواره برگزار کنند.
بازیگر «سجاده» خاطرنشان کرد: بازیگران زمانیکه بدانند قرار است کارشان مورد ارزیابی قرار گیرد تمام انرژی خود را برای این کار می‌گذارند تا هم کارشان دیده شود و در این مسیر جرفه‌ای‌تر کار می‌کنند.

وی افزود: باید در نظر داشت که بازیگران زیادی داریم که تنها در تلویزیون فعالیت می‌کنند و ممکن است کار آن‌ها در طول سال زیاد به چشم نیاید بنابراین این جشنواره فرصت مناسبی برای این بازیگران خواهد بود.
وی در ادامه افزود: این جشنواره قطعا افق‌های رو به جلویی خواهد داشت اما باید تبلیغات برای برگزاری جشنواره را بیشتر کنیم تا مخاطبان در سراسر کشور در جریان آن قرار گیرند.
امینی خواه همچنین گفت: در دو دوره قبل در این جشنواره آثار بسیار خوبی ارائه شد امید است که امسال هم به همین صورت باشد و با مدیریت دبیر جشنواره مهدی فرجی قطعا همینطور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز