خبرگزاری کار ایران

علی ستوده نیا مسئول اطلاع رسانی جشنواره تلویزیونی جام جم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۹۵

علی ستوده نیا پیش از این مسئولیت هایی مختلفی در حوزه روابط عمومی و رسانه داشته که از آن جمله می توان به مدیر روابط عمومی معاونت هنری، مسئول روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اشاره کرد.

ایلنا: طی حکمی از سوی دبیر اجرایی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم، علی ستوده نیا به عنوان مسول اطلاع رسانی این جشنواره منصوب شد.

به گزارش ایلنا در حکم امیر محمدی برای ستوده نیا آمده است: نظر به تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در عرصه خبر و روزنامه نگاری به عنوان مسئول ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب می شوید.

این حکم می افزاید: تعامل با رسانه ها، بهرگیری مناسب از ظرفیت شبکه های مختلف تلویزیونی و رادیویی، برگزاری نشست های تخصصی پژوهشی، انتقال گسترده اطلاعات این رویداد مهم فرهنگی هنری معاونت سیمای رسانه ملی و… از جمله رئوس عمده عملکرد ستاد خبری و اطلاع رسانی این جشنواره می باشد.

دبیر اجرایی جشنواره تلویزیونی جام جم در پایان اظهار امیدواری کرده است که مسئول اطلاع رسانی جشنواره با اتکال به الطاف ایزد منان و ارتباط مستمر با دبیرخانه های شش گانه جشنواره و تعامل با سایر ستادها در این امر مهم موفق و موید باشد.

علی ستوده نیا پیش از این مسئولیت هایی مختلفی در حوزه روابط عمومی و رسانه داشته که از آن جمله می توان به مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر، مسئول روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و همکاری با رسانه های مختلف اشاره کرد.

بخش های ستاد خبری، بولتن های جشنواره، نظرسنجی، نشست های موضوعی و تخصصی و نیز ارتباط با هنرمندان در زیرمجموعه واحد اطلاع رسانی جشنواره فعالیت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز