خبرگزاری کار ایران

نشست مدیر شبکه سلامت سیما با مدیران سازمان ملی استاندارد ایران

کد خبر : ۱۲۱۶۷۸

مدیران سازمان ملی استاندارد ایران و شبکه سلامت سیما طی نشستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ایلنا: آبتین مهدی‌پور(مدیرشبکه سلامت سیما) با مدیران سازمان ملی استاندارد ایران یکشنبه ۲۶ آبان در محل شبکه سلامت سیما دیدار کردند.
به گزارش ایلنا، در این مراسم مهدی‌پور مدیر شبکه، دیوسالار مدیر روابط عمومی، قیصری مدیر مالی و اداری شبکه، پروانه مشاور مدیر شبکه، امینی‌پور مدیر کل نظارت سازمان استاندارد، قاضی رئیس همکاری‌های بین دستگاهی، یوسف‌زاده رئیس اداره نظارت غذا و کشاورزی و علیزاده رئیس روابط عمومی سازمان ملی استاندارد حضور داشتند.
در این مراسم مهدی‌پور در سخنانی گفت: سلامت و استاندارد هر دو به مردم بر می‌گردد. ما قصد داریم در شبکه سلامت مواردی را مطرح کنیم که حتما معیار‌ها و ضوابط استاندارد را داشته باشد.
وی ادامه داد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که ما اعتماد مردم را همراه خود داشته‌ایم و حرفهای ما باید وجاهت علمی و عملی نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه اصلا توجیهی ندارد که کالاهای را تبلیغ کنیم که قبول نداریم، ‌اظهارداشت: شبکه سلامت شبکه مردم است. ما تصوری که از شبکه سلامت داریم هر لحظه اطلاعات درست و مورد نیاز مردم باشد برای همین به نظر می‌رسد سازمان ملی استاندارد در افزایش این اعتماد می‌تواند کمک موثری داشته باشد.
وی عنوان داشت: ارائه خدمات و میزان استاندارد‌ها و معیارهایی که برای استاندارد کالاهایی معرفی شود بسیار مهم است و کالا باید از لحاظ استاندارد سالم باشد و ما نیز از تولید کننده مواد غذایی سالم حمایت کنیم.
همچنین در این نشست امینی‌پور نیز در سخنانی گفت: سازمان ملی استاندارد یک سازمان فرابخشی است
همکاری همه جانبه در راستای ترویج فرهنگ استاندارد وجود دارد. بهره گیری از کار‌شناسان و مدیران سازمان استاندارد در برنامه‌های تولیدی شبکه سلامت نیز از جمله اقدامات دیگر ماست و در تلاشیم تا در تقویت و توسعه برنامه‌های شبکه سلامت سیما به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه استاندارد مشارکت بیشتری داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز