خبرگزاری کار ایران

صالحی در نمایشگاه دستاوردهای علوم و فنون لیزر ایران:

آینده روشنی در حوزه لیزر داریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۵۰

دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با حضور علی‌اکبر صالحی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ دومین نمایشگاه دستاوردهای مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با حضور علی‌اکبر صالحی و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

رییس سازمان انرژی اتمی در افتتاح این مراسم تاکید کرد: آینده روشنی در حوزه لیزر داریم که بخشی از آن در این نمایشگاه مشاهده می شود. خبرهای خوبی را در آینده نزدیک در این خصوص ارایه می دهیم که قسمتی از آن در نمایشگاه مورد لحاظ است.

صالحی همچنین گفت: فناوری لیزر را می‌توان در حوزه‌های سلامت و کشاورزی استفاده کرد و نمایشگاه‌هایی این‌چنینی به انسان احساس غرور می‌دهد.

رییس سازمان انرژی اتمی به پیشرفت های دانشمندان کشورمان در عرصه های فناوری و صنعت اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته در لیزرهای نیمه هادی، فیبری و دیسکی قدم های بسیار مثبتی بردارد.

وی ادامه داد: لیزر وسیله ای است که در ارتباط با زدودن مین ها، کور کردن رادارهای دشمن قابلیت فراوانی دارد که کشورمان توانسته در زمینه پیشرفت های لیزری قدم های بلندی را بردارد.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران گام های علمی مهمی را برداشته و دستاوردهای زیادی را کسب کرده است گفت: آینده روشنی در حوزه لیزر داریم که بخشی از آن در این نمایشگاه مشاهده می شود.

صالحی افزود: خبرهای خوبی را در آینده نزدیک در این خصوص ارایه می دهیم که قسمتی از آن در نمایشگاه مورد لحاظ است.

وی در ادامه تاکید کرد: فناوری لیزر در حوزه های سلامت و کشاورزی قابل استفاده است و وجود چنین نمایشگاهی که برای دومین بار پس از پنج سال افتتاح شده به انسان احساس غرور و سربلندی می دهد.

رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فناوری لیزر برای کشور در حوزه های صنعت و فناوری آثار و برکات مهمی دارد و کاربرد آن ارتقاءآفرین است.

صالحی ادامه داد: اولین نمایشگاه پنج سال پیش بود که در طی این سال‌ها تحولی عظیم از سوی دانشمندان و فرزندان جمهوری اسلامی ایران در این زمینه شاهد بوده ایم و فرزندان کشور در مرکز ملی لیزر به دستاوردهای بالایی دست یافته اند.

وی ادامه داد: امیدواریم دانشمندان ما از این فناوری در حوزه های سلامت؛ کشاورزی و صنعت استفاده های مهمی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز