خبرگزاری کار ایران

یونسی در همایش معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

برای حل مشکلات سیاسی منطقه باید مشکلات داخلی خود را حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۹۸

اهداف داخلی وحدت مهم تر از اهداف خارجی آن است. سه ارزش امنیت، عدالت و توسعه در جامعه‌ای اتفاق می اقتد که در آن وحدت وجود داشته باشد، کسانی که مدام بر طبل اختلافات می کوبند بزرگترین خطر آفرینان برای عدالت، امنیت و توسعه هستند.

دستیار ویژه رئیس‌ جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، وحدت داخلی را پایه و اساس وحدت خارجی خواند و گفت: تا این ارزش به یک گفتمان مسلط در ذهن و عمل تبدیل نشود، مشکلات اساسی جهان اسلام نیز حل نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور ظهر جمعه در نخستین همایش سراسری معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت هفته وحدت در محل پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد، هفته وحدت را وقت مناسبی برای تقویت و اشاعه گفتمان وحدت در جامعه خواند و گفت: حل مشکلات جهان اسلام با وحدت امکان پذیر است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی افزود: در نظریات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، وحدت نه یک تاکتیک بلکه استراتژی عنوان شده است و برای نجات اسلام و مسلمین راهی جز وحدت وجود ندارد.

یونسی با تاکید بر اینکه بدون وحدت کشور به توسعه دست نخواهد یافت، اظهارداشت: اهداف داخلی وحدت مهم تر از اهداف خارجی آن است. سه ارزش امنیت، عدالت و توسعه در جامعه‌ای اتفاق می اقتد که در آن وحدت وجود داشته باشد، کسانی که مدام بر طبل اختلافات می کوبند بزرگترین خطر آفرینان برای عدالت، امنیت و توسعه هستند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات سیاسی منطقه باید مشکلات داخلی خود را حل کنیم که راهکار آن انجام کار فرهنگی و پذیرش یکدیگر است. باید ابتدا در داخل کشور به وحدت برسیم تا بتوانیم منادی وحدت در جهان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز