خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در نشست احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری:

دولت یازدهم به دنبال عملی کردن همه وعده های خود است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۰۵

اتمام این طرح در این استان با ابعاد این چنین گسترده، بسیار بی‌سابقه بوده و باعثافزایش اشتغال و توسعه کشاورزی در این استان خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد:

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری ظهر پنجشنبه در نشست احیای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی مصوب مقام معظم رهبری، پیشرفت‌های صورت گرفته در این زمینه را مناسب توصیف کرد و بر اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در تکمیل طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

وی افزود: دولت یازدهم به دنبال عملی کردن همه وعده‌های خود است و مشکلات این طرح نیز باید هر چه زودتر حل و فصل شود.

جهانگیری در حاشیه بازدید از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اراضی کشاورزی در نشستی که به منظور بررسی احیای این اراضی برگزار شد، گفت: اتمام این طرح در این استان با ابعاد این چنین گسترده، بسیار بی‌سابقه بوده و باعثافزایش اشتغال و توسعه کشاورزی در این استان خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امیدواریم اجرای این طرح هیچ گونه تبعات منفی برای این استان نداشته باشد و با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، حق بزرگی را که استان شهیدپرور خوزستان به گردن کشور دارد را ادا کنیم.

وزرای جهاد کشاورزی و نیرو نیز در سخنانی بر لزوم پیگیری و اتمام کامل این طرح تا پایان دولت یازدهم تاکید کردند.

امام جمعه هویزه نیز از تلاش‌های دولت تدبیر و امید برای احیا و اتمام طرح ۵۵۰ هزار هکتاری قدردانی کرد و اینگونه فعالیت‌های دولت یازدهم را در راستای منویات مقام معظم رهبری دانست.

در ابتدای این جلسه نیز مسئولان اجرایی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری با ارائه توضیحاتی برنامه‌های انجام شده برای پیشرفت این طرح را ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز