خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دکتر روحانی به رییس جمهوری اندونزی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۷۶

روحانی، در پی سقوط هواپیمای ایر آسیا و کشته شدن مسافرین و خدمه پرواز، در پیامی به رییس جمهوری اندونزی، این حادثه غم انگیز را به وی، دولت و ملت اندونزی به ویژه خانواده قربانیان تسلیت گفت.

رییس جمهور، در پی سقوط هواپیمای ایر آسیا و کشته شدن مسافرین و خدمه پرواز، در پیامی به " جوکو ویدودو " رییس جمهوری اندونزی، این حادثه غم انگیز را به وی، دولت و ملت اندونزی به ویژه خانواده قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، در پی سقوط هواپیمای ایر آسیا و کشته شدن مسافرین و خدمه پرواز، در پیامی به " جوکو ویدودو " رییس جمهوری اندونزی، این حادثه غم انگیز را به وی، دولت و ملت اندونزی به ویژه خانواده قربانیان تسلیت گفت.

متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جوکو ویدودو

رییس جمهور محترم اندونزی

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حادثه سقوط هواپیمای ایر آسیا و کشته شدن مسافرین و خدمه پرواز موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

به نمایندگی از طرف دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام تسلیت، مراتب همدردی خود را به جناب عالی، دولت و ملت شریف و صبور اندونزی به ویژه خانواده قربانیان این حادثه غم انگیز اعلام نموده و از خداوند منّان برای قربانیان در ماه مبارک میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام آمرزش و طلب مغفرت و برای خانواده آنان صبر و شکیبایی خواستارم.

برای جناب عالی سلامتی و توفیق روز افزون و برای ملت شریف و بزرگوار اندونزی بهروزی مسالت دارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز