خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در دیدار جانباز علی اوسط وکیلی:

در مذاکرات هسته ای در چارچوب اصول نظام حرکت کرده و از این راه دست بر نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۷۴

راه ما در مذاکرات اگر چه دشوار است چراکه به دشمنان ملت نمی توان اعتماد کرد و امروز طرف های غربی از روی ناچاری به پای میز مذاکره آمده اند، اما در این راه پرپیچ و خم با تلاش مضاعف به اهداف خود خواهیم رسید.

رییس جمهوری در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت ابااعبدالله الحسین(ع) به دیدار علی اوسط وکیلی جانباز روشندل ۷۰ درصد رفت و در فضایی صمیمی و معنوی با وی به گفت و گو نشست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در این دیدار سرزده خطاب به این جانباز جنگ تحمیلی گفت: شما کار بسیار بزرگی انجام دادید و بینایی خود را در راه خدا از دست دادید که خداوند به شما در دنیا و آخرت اجر خواهد داد.


روحانی با بیان اینکه انشاءالله دولت لیاقت خدمتگزاری خانواده جانبازان و شهدا را داشته باشد، گفت: اجر هر کاری به نیت آن عمل است و نیت از خود عمل بالاتر است.


رییس جمهور ادامه داد: این صبر و تحمل شما همراه اجر خواهد بود و خانواده شما نیز در این اجر سهیم و شریک هستند.


روحانی در پایان در خصوص مذاکرات هسته ای با بیان اینکه ما در چارچوب اصول نظام حرکت کرده و از این راه دست بر نخواهیم داشت، گفت: راه ما در مذاکرات اگر چه دشوار است چراکه به دشمنان ملت نمی توان اعتماد کرد و امروز طرف های غربی از روی ناچاری به پای میز مذاکره آمده اند، اما در این راه پرپیچ و خم با تلاش مضاعف به اهداف خود خواهیم رسید.


لازم به ذکر است این جانباز سرافراز در سال ۶۲ در عملیات خیبر بینایی خود را از دست داد و به درجه جانبازی نائل آمد.


رییس جمهور در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس‌جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز