خبرگزاری کار ایران

محمد باقر نوبخت خبر داد:

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زوج های جوان برای خرید مسکن

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۲۰

وزارت ورزش و جوانان از بخش هایی است که بهترین رشد را در بودجه سال آینده داشته است و برای همین هزار میلیارد تومان بودجه برای اشتغال جوانان اختصاص دادیم و ۱۳۰۰ میلیارد تومان نیز به شکل اعطای تسهیلات ارزن قیمت به زوج های جوان برای خرید مسکن داده خواهد شد.

سخنگوی دولت از اعطای ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به وزارت ورزش جوانان برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت به زوج‌های جوان برای خرید مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در حاشیه همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وزارت صنعت عنوان کرده معاونت برنامه‌ریزی هنوز بودجه این وزارتخانه را اختصاص نداده است، گفت: چون آقای وزیر مورد احترام من است، بنده از پاسخ به این گفته انصراف می‌دهم.

وی ادامه داد: برای یارانه تولید پنج هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان در سال جاری تعیین شد که نحوه پرداخت آن نیز به تصویب رسید. همچنین قرار شد به صورت مابه التفاوت نرخ سود را به بخش‌هایی که می‌تواند در نقش تولید فعال شوند بدهیم و باید هم‌اکنون از سوی وزارت صنعت و نظام بانکی کشور هماهنگی‌های لازم ایجاد شود.

نوبخت با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی پرداخت مابه‌التفاوت سود را تضمین می‌کند، اظهار داشت: همین الان در حضور شما اعلام می‌کنم که این کار قابل انجام است و اگر صبح فردا سررسید هر یک از اینها برسد ما آن را پرداخت خواهیم کرد و در صورت لزوم تعهد و تضمین هم می‌دهیم. البته به خود آقای وزیر هم این را گفته‌ایم اما اینکه کسی فکر کند معاونت برنامه‌ریزی ۱۲۰۰ میلیارد تومان می‌دهد تا وزارتخانه آن را بین افراد تقسیم کند خلاف قانون است. اما در قالب اعتبار ما موظف پرداخت این مبالغ هستیم.

سخنگوی دولت در مورد وضعیت بودجه وزارت ورزش در سال ۹۴ نیز گفت: وزارت ورزش و جوانان از بخش‌هایی است که بهترین رشد را در بودجه سال آینده داشته است و برای همین هزار میلیارد تومان بودجه برای اشتغال جوانان اختصاص دادیم و ۱۳۰۰ میلیارد تومان نیز به شکل اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زوج‌های جوان برای خرید مسکن داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز