خبرگزاری کار ایران

هیأت وزیران تصویب کرد؛

پرداخت غرامت بابت سهام ملی‌شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۳۸

اختیار هیأت وزیران در تبصره(۳) ماده واحده لایحه قانونی ملی کردن سهام شرکت سهامی انبارهای عمومی مصوب ۱۳۵۹ به وزیران عضو کمیسیون اقتصاد تفویض می‌شود.

بر اساس مصوبه هیأت وزیران، پرداخت غرامت بابت سهام ملی‌شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، مجاز شد.

به گزارش ایلنا، در مصوبه هیأت وزیران آمده است:

۱ در اجرای تبصره(۲) ماده(۱۹) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل(۴۴) قانون اساسی، پرداخت غرامت بابت سهام ملی شده شرکت ملی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، پس از تأیید اصالت متقاضیان و میزان سهام ملی شده آنان در شرکت مذکور توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و وزارت امور اقتصادی و دارایی و تصویب رقم آن توسط وزیران عضو کمیسیون اقتصاد از محل اعتبارات مصوب مربوط مجاز است.

۲ اختیار هیأت وزیران در تبصره(۳) ماده واحده لایحه قانونی ملی کردن سهام شرکت سهامی انبارهای عمومی مصوب ۱۳۵۹ به وزیران عضو کمیسیون اقتصاد تفویض می‌شود.

۳ تصمیمات و مصوبات اکثریت وزرای عضو کمیسیون در حکم تصمیمات رئیس‌جمهور و هیأت وزیران بوده و با رعایت ماده(۱۹) آیین‌نامه داخلی هیأت دولت قابل صدور است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ ۲۵/۸ / ۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز