خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ کسی مانع تجمعات مسالمت‌آمیز کارگری نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۱۶

در ارتباط با تشکیل راهپیمایی‌ها تقریبا می‌توان گفت که سالانه در حوزه‌های مختلف صنفی، ملی و کارگری اجتماعات زیادی در کشور برگزار می‌شود / اگر بگویم سالانه حدود ۳۰۰۰ تجمع از این قبیل در سطح کشور برگزار می‌شود، اغراق نکرده‌ام.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: هیچ کسی مانع برگزاری تجمعات مسالمت‌آمیز کارگری برای مطالبه حقوق و مزایا نمی‌شود و وزارت کشور هم به این نوع اجتماعات مجوز می‌دهد.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مجوز برگزاری برخی تجمعات صنفی و گروهی عنوان کرد: بنده به عنوان یک حقوقدان عرض می‌کنم که در ارتباط با تشکیل راهپیمایی‌ها تقریبا می‌توان گفت که سالانه در حوزه‌های مختلف صنفی، ملی و کارگری اجتماعات زیادی در کشور برگزار می‌شود، اگر بگویم سالانه حدود ۳۰۰۰ تجمع از این قبیل در سطح کشور برگزار می‌شود، اغراق نکرده‌ام.

وی افزود: با این حال آنچه مهم است این است که این اجتماعات نباید به امنیت کشور خدشه وارد کند. تا جایی که این تجمعات آسیبی به امنیت کشور نزند، این تجمعات برگزار شده و می‌شود و هنوز هم وزارت کشور به چنین تجمعاتی مجوز می‌دهد.

امیری تاکید کرد: البته ما هم نباید به عنوان شهروندان ایرانی راضی شویم که در پوشش این اجتماعات امنیت کشور مخدوش شود.

سخنگوی وزارت کشور در خصوص تجمعات مربط به کارگران نیز گفت: این تجمعات هیچ منعی ندارد، مگر اینکه منجر به اخلال در نظم عمومی شود، هیچ کسی مانع ایجاد تجمعات مسالمت‌آمیز کارگری برای مطالبه حقوق و مزایا نمی‌شود و وزارت کشور هم به این نوع اجتماعات مجوز می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز