خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور وارد باکو شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۸۸۳

امیدوارم در این سفر با اسنادی که به امضا می‌رسد و مذاکراتی که انجام خواهیم داد، حرکت بسیار خوبی را به سمت رشد و گسترش روابط تهران – باکو شاهد باشیم.

رییس‌ جمهور دقایقی پیش با استقبال شماری از مقامات ارشد جمهوری آذربایجان وارد فرودگاه حیدر علی‌اف باکو شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه برای دیداری رسمی و با هدف گسترش همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان وارد باکو شد.

قرار است تا دقایقی دیگر مراسم استقبال رسمی در کاخ زاگولبا و با حضور الهام علی‌اف رییس جمهور آذربایجان برگزار شود.

دیدار و مذاکره با الهام علی‌اف رییس‌ جمهوری آذربایجان، دیدار و گفتگو با رییس و اعضای پارلمان جمهوری آذربایجان، سخنرانی در نشست بازرگانان و تجار دو کشور، امضاء اسناد همکاری و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه‌های دکتر روحانی در سفر به جمهوری آذربایجان خواهد بود.

رییس‌ جمهور در فرودگاه حیدر علی‌اف باکو و در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم در این سفر با اسنادی که به امضا می‌رسد و مذاکراتی که انجام خواهیم داد، حرکت بسیار خوبی را به سمت رشد و گسترش روابط تهران – باکو شاهد باشیم.

روحانی افزود: جمهوری آذربایجان همسایه بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است و امروز روابط ما از سال‌های گذشته بهتر است.

رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: سفر اخیر رییس‌ جمهوری آذربایجان به تهران، باعثتحولی را در روابط دو کشور شد و در جریان این سفر، تقویت روابط تهران – باکو شتاب خواهد گرفت.

روحانی را در این سفر دو روزه، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهور و وزرای نفت، خارجه، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و ورزش و جوانان و رییس بانک مرکزی همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز