خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

افراطی‌گری در دانشگاه جایگاهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۰۴

دانشگاه منبع امید است و تغییر به شور و ایمان نیازمند است که دانشگاه منبع آن است. علاوه بر آن، مسیر عقلانیت از حوزه و دانشگاه می‌گذرد. عقلانیت وقتی نهادینه می‌شود که دانشگاه افراد توانمند و عاقل‌تر تربیت کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: گفتمان تدبیر و امید بیش از همه به دانشگاه تعلق دارد و افراط‌گری از دانشگاه دور است و به دانشگاه تعلق ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم آغاز به کار دانشگاه‌ها که صبح امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: امیدوارم امسال به توسعه گفتمان تدبیر و امید منجر شود.

وی با بیان اینکه علم و جوانی دو پشتوانه‌ای هستند که دانشگاه با آنها باید پیشگامی خود را نشان دهد، اظهار داشت: ایمان به جهان بهتر، انسانی‌تر، عادلانه‌تر، عاقلانه‌تر و انسانی‌تر از جنس دغدغه‌های دانشگاه است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اتفاق ۲۴ خرداد با دانشگاه در ارتباط است، تصریح کرد: دانشگاه منبع امید است و تغییر به شور و ایمان نیازمند است که دانشگاه منبع آن است. علاوه بر آن، مسیر عقلانیت از حوزه و دانشگاه می‌گذرد. عقلانیت وقتی نهادینه می‌شود که دانشگاه افراد توانمند و عاقل‌تر تربیت کند.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: گفتمان تدبیر و امید بیش از همه به دانشگاه تعلق دارد و افراطی‌گری در دانشگاه جایگاهی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز