خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران خبر داد:

خنثی‌سازی عملیات انتحاری در روز قدس توسط سربازان گمنام امام زمان(ع)

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۷۱

باید به تجمعات و اعتراضات کارگری نگاه مدیریتی و دلسوزانه داشت و البته نباید اجازه داد این تجمعات برای نظام مشکل ایجاد کند. / هدف نهایی وقایع سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، ایران است و اگر ما کوتاهی کنیم دیگر قابل جبران نیست.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری تهران از خنثی‌سازی عملیات انتحاری در روز قدس خبر داد.

به گزارش ایلنا، صفرعلی براتلو عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امنیتی - انتظامی استانداری تهران گفت: ما باید زودتر از خبرنگاران اخبار مربوط به سقوط هواپیما را به وزارت کشور برسانیم و ما در این زمینه ضعف‌هایی داریم و باید بیشتر کار کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید مجری قانون باشیم و اگر قانون را اجرا کرده و درست و منطقی در چارچوب وظایف خود اقدام کنیم، همه با ما همکاری می‌کنند و مردم نیز همیشه با ما هستند، اظهار داشت: شاید تا قبل از اتفاقات اخیر منطقه کسی ارزش امنیت را نمی‌دانست اما امروز همه و به ویژه جوانان متوجه شده‌اند که امثال داعش به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند و به همین دلیل روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد زیرا مردم به جمهوری اسلامی امیدوارتر شدند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران با بیان اینکه در روز قدس برای عملیات انتحاری تیمی فرستاده بودند، تصریح کرد: سربازان امام زمان توانستند تیم عملیات خرابکاری را بزنند و خنثی کنند. ما آنقدر قدرتمندیم که آنها نمی‌توانند ما را مستقیم بزنند.

براتلو با تاکید بر اینکه کشور ما با وجود همه فشارها در زمینه هسته‌ای صاحب مقام است، خاطرنشان کرد: امروز ایران در دنیا تعیین‌کننده و تأثیرگذار است و حقانیت نظام بیشتر شده است.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری تهران با اشاره به ناامنی‌ها در برخی کشورهای منطقه ابراز داشت: هدف نهایی وقایع سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، ایران است و اگر ما کوتاهی کنیم دیگر قابل جبران نیست.

وی تاکید کرد: ما اگر می‌خواهیم با موفقیت بیشتری عمل کنیم، باید پنج شاخص توکل به خدا، اخلاص، وحدت، استقامت و اطاعت از ولی فقیه و سلسله مراتب را رعایت کنیم.

براتلو در خصوص تجمعات کارگری هم یادآور شد: باید به تجمعات و اعتراضات کارگری نگاه مدیریتی و دلسوزانه داشت و البته نباید اجازه داد این تجمعات برای نظام مشکل ایجاد کند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران پیگیری مصوبات شورای تأمین استان، پیشگیری از بروز مسائل امنیتی، پیگیری گسترش پایش سامانه‌های تصویری و ارزیابی دقیق شوراهای تأمین شهرستان‌ها را بخشی از وظایف مدیرکل امنیتی - انتظامی جدید استانداری تهران برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز