خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور در بازدید از مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری:

فاز نخست فولاد چهارمحال و بختیاری، سال ۹۴ افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۴۸

حسن روحانی با اشاره به ظرفیت و استعداد خوب کشور در حوزه فولاد گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع سالانه یک میلیون تن فولاد خام تولید می‌شود و ۱۰ درصد به تولید فولاد کشور اضافه خواهد شد.

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری، از افتتاح این مجتمع در سال ۹۴ خبر داد و اظهار کرد: ان‌شاءالله فاز دوم مجتمع فولاد چهارمحال و بختیاری در سال ۹۵ و فاز سوم نیز در سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، حسن روحانی با اشاره به ظرفیت و استعداد خوب کشور در حوزه فولاد گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع سالانه یک میلیون تن فولاد خام تولید می‌شود و ۱۰ درصد به تولید فولاد کشور اضافه خواهد شد.

رئیس شورای عالی اقتصاد با تأکید بر اینکه " صنعت فولاد، صنعتی زیربنایی است و می‌تواند اشتغال و ارزش افزوده بالایی از طریق رشد صنایع پایین‌دستی و زنجیره‌ای ایجاد کند "، یادآور شد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های طبیعی خوبی برخوردار است و نباید از مزیت‌های صنعتی استان غافل شد.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به احداثراه‌آهن اصفهان - سفیددشت - شهرکرد، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این خط‌ راه‌آهن علاوه بر جابه‌جایی مسافران فلات مرکزی به جنوب، سالانه ۵۵ میلیون تن بار جابه‌جا خواهد شد و موجب اتصال زنجیره تولید و توزیع صنایع فولاد و سایر صنایع خواهد شد و تحول عظیمی را در افق پیش‌روی استان خواهد گشود.

روحانی در همین رابطه اظهار کرد: با افتتاح این خط آهن، فاصله فلات مرکزی به جنوب کشور کاهش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، مجتمع تولید فولاد چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۸۶ شروع شده و تاکنون ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از مجتمع تولید فولاد چهارمحال و بختیاری با توضیح کارشناسان و متخصصان در جریان روند پیشرفت و تکمیل این مجتمع تولیدی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز