خبرگزاری کار ایران

اظهارات رییس‌جمهور در بدو ورود به استان چهارمحال وبختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۴۷

ما دراین سفر با مردم غیور ودلاور وعشایر استان چهارمحال وبختیاری دیدار کرده و نظرات آنها را شنیده و مطالباتشان را مرور می‌کنیم و طرح هایی که برای این دولت در سه سال آتی اجرای کردن آن امکان پذیر است به مردم اعلام می‌کنیم.

رییس‌جمهور اهداف ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال وبختیاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود به ترمینال شهرکرد در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال وبختیاری گفت: بسیار خوشحال هستم در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید، به استان دلاور پرور و قهرمان چهارمحال وبختیاری سفری داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما دراین سفر با مردم غیور ودلاور وعشایر استان چهارمحال وبختیاری دیدار کرده و نظرات آنها را شنیده و مطالباتشان را مرور می‌کنیم و طرح هایی که برای این دولت در سه سال آتی اجرای کردن آن امکان پذیر است به مردم اعلام می‌کنیم.

رئیس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: البته جلساتی نیز با نخبگان، علما، عشایر، روستائیان و کار آفرینان و… خواهیم داشت و به طور طبیعی از نظرات خاص آنها بهره‌مند می شویم.

روحانی با بیان اینکه امیدوارم این سفر، سفری توام با خیر و برکت برای مردم استان چهارمحال و بختیاری باشد، تصریح کرد: تصمیماتی در این سفر اتخاذ و به مردم اعلام و اجرایی می‌شود که امیدوارم این تصمیمات به توسعه و تحول مثبتی در استان منجر شود.

گفتنی است محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، شهین‌الدخت مولاوردی معاون امور زنان وخانواده ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن وتجارت، حمیدچیت چیان وزیر نیرو، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور درامور اقوام واقلیت‌ها، محمد سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی وگردشگری، سید صفدر حسینی رئیس صندوق ملی توسعه و حسین فریدون دستار ارشد رئیس جمهور روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز