خبرگزاری کار ایران

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای خبر داد:

بازداشت عوامل تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۷۶

این شبکه‌ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و در جهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه‌های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می‌کردند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از شناسایی و تعطیلی دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی در چهار استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌‌ای اعلام کرد؛ با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) دفاتر تولید تعدادی از شبکه‌های ماهواره‌ای که در چهار استان کشور به طور مخفیانه و غیرقانونی در راستای ایجاد اختلافات مذهبی و تشدید تفرقه در جهان اسلام و تخریب وجهه تشیع فعالیت می‌نمودند، شناسایی گردیده و با حکم قضایی تعطیل وعوامل آنها بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است: برخی از این شبکه‌های ماهواره‌ای که مرکز پخش آنها در انگلیس و امریکاست توسط این دفاتر و عوامل آن در استان‌های قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی به پشتیبانی از برنامه‌های اختلاف‌افکنانه در جهان اسلام مبادرت می‌کردند.

بر اساس این گزارش، این شبکه‌ها در راستای اهداف برخی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و تأمین اهداف استکبار جهانی فعالیت نموده و در جهت مخدوش نمودن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه‌های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می‌کردند.

این اطلاعیه در پایان می‌افزاید: اختلاف‌افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها، اهانت به علمای جهان اسلام، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت، تبلیغ و ترویج سبک‌های غلط، خرافی و خشن عزاداری، محور و رویکرد اصلی برنامه‌های تولیدی این دفاتر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز