خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار جمعی از وزرا، معاونان و مقام‌های دولتی:

جنایات صهیونیست‌ها در غزه برای هیچ انسانی قابل تحمل نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۶۷۴

به عنوان کارگزاران و خدمتگزاران نظام و مردم، امیدوارم بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و آرامش بیشتری را به جامعه برگردانیم. / جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف انسانی و دینی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات منطقه بکار گرفته است.

رییس‌جمهور عید سعید فطر را عید سعادت و عید پاکی از گناهان دانست و گفت: برای انسان خیلی ارزشمند است که از این ره‌آورد و دستاورد ماه مبارک رمضان در ۱۱ ماه دیگر سال استفاده کند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار جمعی از وزرا، معاونان و مقام‌های دولت به مناسبت عید سعید فطر همچنین داشتن اخلاق نیکو و حسنه را بهترین عیدی روز عید فطر برای همه مسلمانان ایران و منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و توسعه مناسبات دوجانبه بتوانیم کشوری امن برای خود و منطقه ای باثبات داشته باشیم.

وی با اشاره به شرایط حساس منطقه بویژه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: امیدواریم ثبات و امنیت در منطقه برقرار شود و مشکلات کشورهای منطقه از جمله در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین حل و فصل شود.

وی استمرار ثبات را به نفع همه کشورهای منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف انسانی و دینی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات منطقه بکار گرفته است.

رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به رایزنی خود با نخست‌وزیر ترکیه و امیر قطر درخصوص همکاری و هماهنگی بیشتر کشورهای منطقه برای حل و فصل مشکلات مردم فلسطین بویژه غزه، تصریح کرد: مسئولان نظام درخصوص موضوع فلسطین و غزه در حد توان خود وارد عمل شده‌اند و ما آن را جزو وظیفه دینی و انسانی خود می‌دانیم.

وی با اشاره به حضور گسترده، فعال و با نشاط مردم ایران در روز قدس گفت: فجایع و جنایات صهیونیست‌ها در غزه برای هیچ انسانی قابل تحمل نیست و مردم ما همیشه در صحنه حاضر هستند و بی‌تردید وقتی فشارها و سختی‌های مردم غزه را می‌بینند، احساس غم و اندوه می‌کنند.

وی با اشاره به عمق فاجعه رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بویژه کودکان و زنان تاکید کرد: صهیونیست‌ها خیلی وحشیانه عمل می‌کنند؛ چراکه آن‌ها ذره‌ای وجدان و عاطفه ندارند و فقط دنبال منافع خود هستند.

رییس‌جمهور اظهار امیدواری کرد که همه مسلمانان جهان در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنند.

وی در ادامه با تبریک عید سعید فطر به همه خانواده دولت، عید فطر را عید بزرگ همه مسلمانان دانست و گفت: امیدواریم به برکت این روز مشکلات و معضلاتی که منطقه و جهان را فرا گرفته، حل و فصل شده و دوستی و اخوت و برادری در جامعه پایدار بماند.

وی تصریح کرد: ما هم به عنوان کارگزاران و خدمتگزاران نظام و مردم، امیدوارم بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و آرامش بیشتری را به جامعه برگردانیم.

روحانی در ادامه توسل و تمسک جستن به اهل بیت(ع) را ضروری دانست و گفت تمام زندگی اهل بیت(ع) به روز عاشورا و ۲۱ ماه مبارک رمضان نیست، بلکه همه زندگی اهل بیت(ع) برای ما درس و سرمشق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز