خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعا‌ون وزارت دفاع منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۱۶

فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی برای ‌تمام مجموعه‌های اقتصادی وزارت‌، حوزه فرهنگی شهرک‌ها و اردوگاه‌ها در آینده به صورت متمرکز و تحت مدیریت واحد انسجام پیدا خواهد کرد‌.

طی حکمی از سوی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا بهرامی ‌به عنوان رئیس اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ‌وزارت دفاع منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه ریاست اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون ‌وزارت دفاع ‌‌با حضور ‌رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران ارشد بنیاد تعاون وزارت دفاع برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم ‌‌با اشاره به مطلبی از کتاب المراقبات میرزاجواد آقا ملکی تبریزی‌، روزه‌داران را به پنج دسته تقسیم کرد و افزود: اولین گروه از روزه‌داران ‌ کسانی هستند که با رعایت محرمات روزه‌، فقط پوسته‌ای از این عبادت را در پیش‌رو دارند و ‌حتی افرادی مانند منافقین صدر اسلام هم در این نوع روزه‌داری شریک هستند‌.

وی ‌گروه دوم روزه‌داران را بندگانی دانست که علاوه بر رعایت محرمات روزه‌، از مکروهات نیز اجتناب و به مستحبات روزه هم عمل می‌کنند و کسانی را که با تمام وجودشان روزه می‌گیرند و حتی گوش و چشم و زبان و سایر اعضا و جوارحشان نیز روزه است ‌گروه سوم هستند‌.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع روزه اولیای الهی و روزه معصومین را به ترتیب گروه چهارم و پنجم روزه‌داران عنوان کرد و با ذکر حدیثی‌، از مدیران و مسئولان خواستار رعایت حال زیردستان در ماه مبارک رمضان شد‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری در ادامه ‌با اشاره به متمرکز شدن تمام مجموعه‌های اقتصادی وزارت دفاع و ابراز تمایل وزیر دفاع ‌‌برای اجرای این رویکرد در سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کر‌د: ‌فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی برای ‌تمام مجموعه‌های اقتصادی وزارت‌، حوزه فرهنگی شهرک‌ها و اردوگاه‌ها در آینده به صورت متمرکز و تحت مدیریت واحد انسجام پیدا خواهد کرد‌.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه طبق تدابیر مقام معظم رهبری‌، جابه‌جایی مدیران در مجموعه‌های نیروهای مسلح باید هر سه سال انجام شود، افزود‌: تقارن این دو موضوع سبب شده ‌تا در این ایام تعدادی جابه‌جایی در سطح مسئولان ادارات عقیدتی سیاسی وزارت انجام شود‌.

وی با تأکید بر اینکه همه روحانیون مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع‌، سربازان امام و رهبر معظم انقلاب هستند، خاطرنشان کرد‌: این جابه‌جایی‌ها در اصل حرکت از سنگری به سنگر دیگری است و این سربازان نظام در هر سنگری از سنگرهای فرهنگی وزارت دفاع که باشند ‌وظیفه خود را انجام خواهند داد‌.

مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم ‌ با اشاره به جایگاه بزرگ سازمان عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع گفت‌: همان طور که مجموعه‌ای مثل بنیاد تعاون وظیفه رسیدگی به امور دنیایی کارکنان را دارد‌، سازمان عقیدتی سیاسی نیز وظیفه دارد تا دنیای کارکنان را به سمت مسائل معنوی و اخروی هدایت کند‌.

امیر سعید رفیعی ‌با بیان اینکه ایجاد سلامت در خدمت به کارکنان‌، خود فرد و خانواده ایشان‌ از اهداف عقیدتی سیاسی است، افزود‌: خدمت در ارگان‌های نظارتی به دلیل مسئولیت قانونی‌، شرعی و حقوقی آنها بسیار سخت و بار مسئولیتی آنها بسیار سنگین است و به همین دلیل همکاری با این مجموعه‌ها فریضه و وظیفه ماست‌.

وی با بیان اینکه تمام‌ کارکنان رسمی با سابقه خدمتی بالای پنج سال ‌با تدبیر ‌وزیر دفاع ‌تا پایان سال جاری وام خود را دریافت خواهند کرد، ادامه داد: ‌طبق برنامه چهار ساله‌، بنیاد تعاون وظیفه دارد که مجتمع‌های فرهنگی‌، تفریحی و رفاهی را در چهار نقطه کشور که ‌اکثریت کارکنان وزارت دفاع مستقر هستند در شهرهای تهران‌، مشهد‌، اصفهان و شیراز ایجاد کند که در همین راستا مجتمع فرهنگی تفریحی در گردنه قوچک و اوشان تهران به تازگی تحویل بنیاد شده ‌و موضوع خرید زمین و ساخت بنا در سایر شهرها نیز در حال پیگیری و انجام است.

مدیرعامل بیناد تعاون با بیان اینکه در سال جاری کارت رفاهی کارکنان ‌تحویل خواهد شد، گفت: بازسازی و نوسازی اماکن رفاهی ‌ طبق برنامه چهار ساله انجام خواهد شد تا با خدمتی برتر بتوان در خدمت کارکنان وزارت دفاع بود‌.

‌رفیعی ‌با تقدیر از خدمات ‌حجت‌الاسلام سیدعلی قدمگاهی در اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون وزارت دفاع، برای وی در سنگر جدید خدمتی آرزوی توفیق کرد.

‌در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام قدمگاهی‌، ‌حجت‌الاسلام سید محمودرضا بهرامی به عنوان رئیس جدید اداره عقیدتی سیاسی بنیاد تعاون وزارت دفاع معرفی شد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز