خبرگزاری کار ایران

از سوی روحانی انجام شد:

ابلاغ قانون موافقتنامه ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی(اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۷۸

این قانون در راستای اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی در تاریخ ۳۰ / ۲/۱۳۹۳ در مجلس تصویب و در تاریخ ۲۰ / ۳/۱۳۹۳ به تایید شورای نگهبان رسیده است و در تاریخ۱۳۹۳/۴ / ۱۱از سوی رئیس جمهوری جهت اجرا به وزارت امور اقتصادی ودارایی ابلاغ شده است

رئیس جمهور قانون موافقتنامه ایجاد وراه اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری های اقتصادی(اکو) درخصوص قاچاق وتخلفات گمرکی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، این قانون در راستای اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی در تاریخ ۳۰ / ۲/۱۳۹۳ در مجلس تصویب و در تاریخ ۲۰ / ۳/۱۳۹۳ به تایید شورای نگهبان رسیده است و در تاریخ۱۳۹۳/۴ / ۱۱از سوی رئیس جمهوری جهت اجرا به وزارت امور اقتصادی ودارایی ابلاغ شده است.

در این ابلاغیه آمده است با توجه به اصل ۱۲۵ قانون اساسی اجرای مفاد موافقتنامه منوط به انجام تشریفات امضاء وترتیبات مندرج در ماده ۹ موافقتنامه می باشد.

پیوست:

ماده ۹ موافقنامه:

۱ - هرعضو امضاکننده این موافقتنامه را طبق قواعد و رویه های قانون اساسی خود تصویب خواهد کرد و مراتب را به دبیرخانه اکو اطلاع خواهد داد.

۲ - این موافقتنامه در روز سی ام بعد از تاریخی لازم الاجرا خواهد شد که در آن حداقل چهار کشور عضو آن را امضاء و تصویب کرده باشند واسناد تصویب را نزد دبیرخانه اکو که به عنوان امین اسناد عمل خواهد کرد سپرده باشند.

۳ - این موافقتنامه در مورد هر کشور عضو اکو که بعد از لازم الاجرا شدن آن به موافقتنامه بپیوندد، بلافاصله پس از تودیع اسناد تصویب یا الحاق نزد دبیرخانه اکو، لازم الاجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز