خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیأت دولت مطرح شد:

تاکید رئیس‌جمهور بر تأمین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۲۹

دولت با تمام توان در جهت ایجاد آرامش و رفاه در جامعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

رئیس جمهور در جلسه عصر امروز هیأت دولت بر تأمین نیازهای مردم در ماه مبارک رمضان تأکید و دستگاه‌های ذیربط را به تأمین نیازمندی‌های مردم در این ماه مأمور کرد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیأت دولت عصر امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد و اعضای دولت به بحثو تبادل نظر پیرامون مهم‌ترین مسایل اجرایی روز کشور پرداختند.

در این جلسه، رئیس‌‌جمهور با تبریک سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، حضور مردم در انتخابات را باشکوه توصیف کرد و گفت: حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد ماه بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد و این حضور، سرمایه بزرگی در پیشرفت اهداف کشور و بهبود مناسبات با کشورهای همسایه و دیگر کشورها است.

روحانی مسئولیت دولت را سنگین دانست و اظهار داشت: دولت با تمام توان در جهت ایجاد آرامش و رفاه در جامعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.

رییس‌ جمهور ضمن تشکر از وزرا و معاونان، توصیه کرد که باید با جدیت هر چه بیشتر و تلاش افزون‌تر در بهبود شرایط بکوشند.

روحانی در آستانه ماه مبارک رمضان، دستگاه‌های ذیربط را به تأمین نیازمندی‌های مردم در این ماه مأمور کرد و اظهار امیدواری نمود که مواد خوراکی مورد نیاز مردم به میزان کافی و در دسترس باشد تا بتوانند با خاطری آسوده از فیوضات معنوی این ماه بهره‌مند شوند.

در ادامه جلسه، گزارش کمیسیون لوایح دولت در خصوص «لایحه اجاره و استملاک اتباع و دولت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران» ارایه شد و تعدادی از مواد آن به تصویب هیأت وزیران رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز