خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از مرکز مدد کاری اجتماعی نواب صفوی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۰۴

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با توجه به زمینه های کاری مشترک با سازمان بهزیستی امکان و آمادگی هرگونه همکاری و استفاده متقابل از ظرفیت های دو طرف را دارد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بعد از ظهر روز چهارشنبه در بازدید از مرکز مدد کاری اجتماعی نواب صفوی با بیان اینکه این جلسه فرصت مناسبی برای بررسی زمینه های همکاری مشترک و ظرفیت سنجی برای این موضوع است، گفت: سازمان بهزیستی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری مسائل مبتلا به مشترک و مشابه زیادی دارند که چنین جلساتی می تواند گام موثری در مسیر همکاری های مشترک برای مهار آسیب های اجتماعی و رفع آثار و تبعات ناخوشایند این آسیب ها باشد.

به گزارش ایلنا، شهیندخت مولاوردی افزود: در مدتی که از دوره جدید فعالیت مرکز امور زنان ریاست جمهوری در دولت جدید سپری شده است به دنبال آن بودیم تا اهداف مجموعه با جلب مشارکت عمومی و تحریک احساس مسئولیت اجتماعی عموم مردم و نیز جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد دنبال شود و در این مسیر بر روی بهره گرفتن از ظرفیت های مردمی حساب زیادی باز کرده ایم.

مولاوردی با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف مرکز در حوزه های مختلف کارگروه های تخصصی تشکیل دادیم اظهار کرد: این کارگروه ها بر این مبنا تشکیل شده اند تا برنامه ریزی های صورت گرفته برای رسیدن به اهداف مجموعه واقعی بوده و انتزاعی نباشد و برای بهره گیری از حداکثر ظرفیت های مردمی برنامه ریزی و اقدام صورت گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: از میان کارگروه های تشکیل شده دو کارگروه با موضوع زنان سرپرست خانوار و زنان بهبود یافته از اعتیاد دارای فوریت برای ورود و اقدام شناخته شد و بر همین مبنا با وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و وزارت بهداشت برای رسیدگی به وضعیت این دسته از آسیب دیدگان اجتماعی تفاهم نامه های مشترک امضاء شد.

وی در پایان تاکید کرد که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با توجه به زمینه های کاری مشترک با سازمان بهزیستی امکان و آمادگی هرگونه همکاری و استفاده متقابل از ظرفیت های دو طرف را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز