خبرگزاری کار ایران

تشکیل مجمع رفاهی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل

کد خبر : ۱۶۱۸۷۱

درآمد به تنهایی نمی‌تواند احساس رضایت را در کارمند ایجاد کند بلکه این حس ناشی از حفظ کرامت و توجه به همه نیازهای انسانی است.

در نخستین مجمع رفاهی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل، تشکیل مجمع رفاهی مشترک سازمان‌ها و نهادهای دولتی به تصویب اعضا رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، نخستین نشست مشترک مسئولین رفاهی دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مستقل پیش از ظهر امروز برگزار شد.

خلیل معظم‌زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری در این نشست که به میزبانی اداره کل رفاه و درمان نهاد ریاست جمهوری برگزارشد بر توزیع عادلانه تسهیلات رفاهی با هدف حفظ کرامت و افزایش انسجام کارکنان تاکید کرد و گفت: اگر کارکنان دستگاه‌ها از تسهیلات رفاهی مطلوب برخوردار باشند انرژی و تعهد بیشتری برای تحقق اهداف سازمان می‌گذارند و خانواده‌هایشان نیز آن‌ها را حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در ایجاد احساس رفاه و آرامش برای کارکنان دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: درآمد به تنهایی نمی‌تواند احساس رضایت را در کارمند ایجاد کند بلکه این حس ناشی از حفظ کرامت و توجه به همه نیازهای انسانی است.

در این جلسه هدف از تشکیل مجمع رفاهی مشترک دستگاه‌ها ایجاد بانک اطلاعات جامع از امکانات رفاهی وزارتخانه‌ها و سایر دستگاه‌های دولتی و حکومتی، تهیه روزشمار فعالیت‌های رفاهی و فرهنگی دستگاه‌ها در طول سال، استفاده از شیوه‌های جدید برای اطلاع‌رسانی سریع و مناسب از برنامه‌های رفاهی و مناسبت‌های فرهنگی و تلاش به منظور استفاده بیشتر از امکانات و تسهیلات رفاهی است که به طور پراکنده در اختیار دستگاه‌های مختلف می‌باشد، عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز