خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در شیروان:

اختلافات باعثظلم به مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۹۷

طی مدت فعالیت دولت یازدهم تورم روبه کاهش بوده و گرانی‌ها کنترل شده است / باید قانون بر تمام حوزه‌ها رعایت شود. / خوشبختانه امروز فضای خوبی به نفع کشور به وجود آمده است.

وزیر کشور با تاکید بر پرهیز دلسوزان انقلاب از هرگونه اختلاف خاطرنشان کرد: بی‌گمان اختلافات باعثظلم به مردم می‌شود از این رو مدیران برای خدمت بیشتر به مردم اختلافات را کنار بگذارند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع شماری از مسئولان و مردم شهرستان شیروان اظهار کرد: طی مدت فعالیت دولت یازدهم تورم روبه کاهش بوده و گرانی‌ها کنترل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خارجی نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و مقاومت مردم کارهای خوبی انجام شده و دشمنان حقانیت ما را قبول کرده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز فضای خوبی به نفع کشور به وجود آمده است.

وزیر کشور با اشاره به ناکامی‌های دشمنان نظام اسلامی در عرصه‌های گوناگون افزود: با وجود اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، وحدت، همدلی و امنیت به شکل بسیار بالا و قابل قبولی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی با تاکید بر پرهیز دلسوزان انقلاب از هر گونه اختلاف خاطرنشان کرد: بی‌گمان اختلافات باعثظلم به مردم می‌شود از این رو مدیران برای خدمت بیشتر به مردم اختلافات را کنار بگذارند.

وی با ضروری برشمردن خدمت مسئولان به مردم عنوان کرد: این مسئولیت‌ها و پست‌ها میراثخون شهدا است و هیچ کس حق ندارد از موقعیت خود سوء استفاده کند.

رحمانی‌فضلی همچنین با برشمردن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است، تصریح کرد: طی پنج سال گذشته رهبری شعارهای اقتصادی مطرح نموده‌اند و امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده‌اند که حقیقتاً از موضوعات بسیار مهم است و بایستی همه برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اینکه بی‌عدالتی در حوزه وزارت کشور به هیچ وجه قابل تحمل نیست، ابراز کرد: باید قانون بر تمام حوزه‌ها رعایت شود.

وی گفت: در این ارتباط هر شکایتی که در رابطه با بی‌عدالتی در حوزه وزارت کشور شود وظیفه خودم می‌دانم که شخصاً پیگیری کنم و با قانون‌شکنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز