خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور؛

قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در اهواز افتتاح شد

کد خبر : ۱۵۵۱۲۷

انعکاس دقیق اخبار و گزارشات مربوط به سفر معنوی راهیان نور نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ دفاع مقدس دارد.

قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در اهواز با حضور نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور با حضور حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور و نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور و همچنین محمود عاطفی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افتتاح شد.

در این مراسم مشاور رئیس جمهور در سخنانی به نقش مهم اطلاع‌رسانی سفر معنوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: انعکاس دقیق اخبار و گزارشات مربوط به سفر معنوی راهیان نور نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ دفاع مقدس دارد.

آشنا خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس این بود که با جانفشانی شهدا زمینه اعتماد مردم به رسانه‌های ملی محکمتر شد.

وی تصریح کرد: همین اعتمادسازی باعثشد که مردم به جای استفاده از رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی و صدای آمریکا، اخبار خود را از پیروزی‌های جنگ تحمیلی از زبان رسانه‌های ملی دریافت کنند.

نماینده دولت در ستاد مرکزی راهیان نور افتتاح قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور را نقطه عطفی برای اطلاع رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف سفر راهیان نور عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها باید بتوانند اخبار و گزارشات خوبی را از کسانی که به جای سفر به خارج از کشور مانند ترکیه و دبی، مناطق عملیاتی و یادمان‌ها را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند پوشش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز