خبرگزاری کار ایران

انصاری:

دولت با بهبود روابط خود با جهان و همسایگان توانسته موجی از آرامش بوجود آورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۶۸

دولت بر این باور است که مشکلات معیشتی مردم، بیکاری، تورم و گرانی جز با مشارکت مردم و امید به زندگی بهتر نیز جز در سایه تدبیر میسر نخواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت بر این باور است که مشکلات معیشتی مردم، بیکاری، تورم و گرانی جز با مشارکت مردم و امید به زندگی بهتر نیز جز در سایه تدبیر میسر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در جریان سفر به استان هرمزگان در جمع مردم شهرستان سیریک اظهار کرد: مردم این بخش از استان هرمزگان در حفظ وحدت و اتحاد مذاهب مختلف کشور مثال‌زدنی هستند.

وی افزود: مردم این منطقه بخصوص اتحاد همکاری و همدلی بین شیعه و سنی که مانند یک خانواده هستند و از آغاز انقلاب تا امروز جهت پیشرفت کشور تلاش کرده‌اند و با دشمنان جنگیده و شهید داده‌اند. امروز مردم سرفراز ایران را جهان سرفراز کرده اند و رئیس‌جمهور کشورمان توانسته جایگاه کشور را در سازمان ملل ارتقا ببخشد.

انصاری اضافه کرد: حضور مستمر آقای روحانی در مسئولیت‌های مهم کشور در دولت‌های گذشته موجب شده است که ایشان با تدبیر و امید کشور را به سمت رشد و شکوفایی پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه " استان هرمزگان به قطب اقتصادی کشور و قطب فولاد کشور تبدیل خواهد شد "، تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه، ظلمی است که بر مردم ما روا داشته‌اند. دولت باید این ظلم‌ها را کم کند تا کشور به جایگاه خود و منافع حقوقی خود برسد و خوشبختانه دولت با بهبود روابط خود با جهان و همسایگان توانسته موجی از آرامش را بوجود آورد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های سواحل جنوبی کشور و شهرستان سیریک اشاره کرد و افزود: در حوزه شیلات شهرستان سیریک ظرفیت بالایی برخوردار است و دولت برای توسعه دریایی، توسعه شیلات، احداثو توسعه آب‌شیرین‌کن در زمینه پیشرفت سیریک برنامه‌ریزی کرده است.

انصاری در پایان اظهار کرد: احداثآزاد راه بندرعباس - جاسک و اتوبان ساحلی در برنامه دولت تدبیر و امید قرار دارد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور شب گذشته نیز در جمع مردم میناب اظهار کرد: آنچه در دیرباز از شهرستان میناب مشهود است حضور انقلابی و سخت کوش مردم این شهرستان در تمامی صحنه‌های کشور است. آزادگان و شهدای این شهرستان گواه این حرف هستند.

وی افزود: کشورهای بیگانه با طرح‌ریزی مشکلات خواستند حرکت انقلاب را کند کنند اما با تدابیر رهبر انقلاب و مقاومت مردم این کشور قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرد. امروز کشور ایران دیگر یک کشور کوچک و خلوتگاه کشورهای بیگانه نیست بلکه کشوری بزرگ و جهانی است.

انصاری با اشاره به نقش‌آفرینی مردم در تمامی عرصه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مردمی که سی و چهار سال مردانه جنگیدند تا این انقلاب و کشور به مهمترین قطب خاورمیانه تبدیل شود. این کشور که با مشارکت مردم، تمامی مسئولان آن انتخاب می‌شوند، پس این کشور با استقامت و پایدار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مایه تأسف است که رشد اقتصادی کشور منفی ۵.۶ درصد بوده است و این مسأله باعثشد بسیاری از طرح‌های عمرانی کند و متوقف شود و امروز باید این مشکلات را از میان برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز