خبرگزاری کار ایران

انصاری در سالروز تاسیس خبرگزاری کار ایران:

لازمه مقابله با تنگ‌نظری‌ها؛ حمایت از رسانه‌های مستقل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۲۱

خبرگزاری ایلنا با رعایت اصل صداقت و امانت داری وظیفه اطلاع رسانی خود را به درستی انجام داده است / تنها با حمایت از این رسانه‌های مستقل؛ آنان اثر گذاری و احساس آزادی عمل بیشتر خواهند داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن تبریک دوازدهمین سالروز تاسیس خبرگزاری ایلنا بر لزوم حمایت از رسانه‌های مستقل تاکید کرد.

مجید انصاری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: من دوازدهمین سالگرد تاسیس ایلنا را به جامعه رسانه‌ای کشور و همچنین کارکنان بزرگوار این رسانه خوب تبریک عرض می‌کنم. خبرگزاری ایلنا در مدت دوازده سال گذشته در زمره خبرگزاری‌های مستقل واقع گرا و امانت داری بوده است که در انتقال اخبار و اطلاعات حرفه‌ای عمل کرده است.

وی افزود: متاسفانه چند سالی است بیماری عدم صداقت بر فضای برخی رسانه‌های کشور سایه انداخته است. به گونه‌ای که برخی رسانه‌ها اعم از خبرگزاری‌ها مطبوعات و سایت‌ها زیر سایه شوم عدم صداقت قرار گرفته‌اند. حتی برخی از این رسانه‌ها و سایت‌ها گویی فلسفه تاسیسشان جعل کاری و انتشار اخبار کاذب است.

انصاری تاکید کرد: در این میانه خبرگزاری ایلنا با رعایت اصل صداقت و امانت داری وظیفه اطلاع رسانی خود را به درستی انجام داده است. من به سهم خود از کارکنان این رسانه تشکر می‌کنم و امیداوارم با ارتقای سطح کیفی و کمی این رسانه شاهد اثر گذاری بیشتر آن در امر اطلاع رسانی باشیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت از رسانه‌های مستقل خاطر نشان کرد: بی‌تردید باید از رسانه‌های مستقل که وسیله تعامل میان نهادهای حکومت و جامعه هستند حمایت کنیم و تلاش کنیم این رسانه‌ها تقویت شوند.

انصاری افزود: اثر‌گذاری خبری رسانه‌های مستقل بیش از رسانه‌های وابسته است. بنابراین شایسته است که از آن‌ها حمایت شود تا بتوانند در برابر محدودیت‌هایی که در اثر تنگ نظری‌ها ایجاد می‌گردد مقاومت کنند.

وی در پایان گفت: تنها با حمایت از این رسانه‌های مستقل؛ آنان اثر گذاری و احساس آزادی عمل بیشتر خواهند داشت و باعثترویج اعتماد و صداقت در فضای اطلاع‌رسا نی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز