خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی رئیس‌جمهور از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۸۰

افتخار دولت برآمده از اراده ملت، این است که در مسیر حفظ دستاورد‌ها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کند.

رئیس‌جمهور با صدور پیامی از حضور چمشگیر آحاد ملت مؤمن، انقلابی، شجاع و با بصیرت ایران در راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به ملت ایران به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و غیور ایران

راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق شما ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، یک بار دیگر با درخششی متفاوت، روشنایی بخش دیدگان، امید دل‌ها و استحکام بخش قدم‌ها گردید.

شما ملت هوشیار و خستگی‌ناپذیر با حضور چشمگیر خود در این روز مبارک که پایان استبداد سیاه و آغاز شکوفایی نهضت بیدارگر امام خمینی(ره) است، تصویری جذاب و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان آفریدید و نشان دادید، تمامی زنان و مردان، اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مضاعف دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس داشته و حافظ حقیقی ثمره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که حاصل ایثار هزاران شهید و جانباز دلاور است.

بی‌شک حضور الهام‌بخش شما مردم متعهد و انقلابی که موجی از نشاط و امید را به همراه آورد، نمایانگر اعتقاد راسخ به باورهای دینی و روحیه استعمارستیزی و نفی نظام‌های خودکامه دارد، منشی که بزرگ‌ترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را در تاریخ معاصر جهان رقم زد و امواج خروشان آن فراسوی مرزهای ملی را در نوردید.

افتخار دولت برآمده از اراده ملت، این است که در مسیر حفظ دستاورد‌ها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، براساس عقلانیت، ‌اعتدال و دوری از افراطی‌گری، ‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

دولت تدبیر و امید از آحاد ملت مؤمن، انقلابی، شجاع و با بصیرت ایران که در سال حماسه سیاسی با اراده پولادین خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

حسن روحانی

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز