خبرگزاری کار ایران

انصاری در جمع خبرنگاران:

برخی سخنان تند خارج از قاعده را نمی توان به حساب کل مجلس گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۹۷

در صحن علنی مسائل به خوبی پیش رفته و موارد به شکل طبیعی تصویب شده هر چند ممکن است برخی از آنها با قانون اساسی مغایرت داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی سخنان تند خارج از قاعده را نمی توان به حساب کل مجلس گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه همایش بزرگ دانشگاهیان که در حسینیه جماران عصر امروز برگزار شد، در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه روابط دولت و مجلس را با توجه به مخالفتهای اخیر نمایندگان با دولت چگونه ارزیابی می کنید، گفت: مجلس به عنوان یک نهاد و قوه مخالف دولت نیست و نمایندگان آزاد هستند نظراتشان را بیان کنند

وی ادامه داد: روح جمعی مجلس و نمایندگان این نیست که برخی عناصر مطرح می کنند و ما با فراکسیون ها و هیات رئیسه مجلس و آقای لاریجانی و دیگر نیروهای موثر جلسات متعددی داشته ایم و برنامه ریزی هایی برای تعامل بیشتر انجام داده ایم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اکثریت مجلس علاقه مند به همکاری با دولت است، تاکید کرد: برخی سخنان تند خارج از قاعده را نمی توان به حساب کل مجلس گذاشت.

انصاری در پاسخ به سئوال دیگری، بررسی بودجه در مجلس و همکاری های صورت گرفته را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در صحن علنی مسائل به خوبی پیش رفته و موارد به شکل طبیعی تصویب شده هر چند ممکن است برخی از آنها با قانون اساسی مغایرت داشته باشند

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: منتظر هستیم شورای نگهبان نظرش را درخصوص لایحه بودجه بیان کند و موارد مورد مخالفت دولت در این لایحه خیلی ریشه ای نیست.

وی درباره تبصره ۲۱ لایحه بودجه رد خصوص هدفمندی یارانه ها بیان کرد: این تبصره حذف نشده و انچه در مجلس تصویب شده است این است که اجرای آن به تاخیر افتاده و در مجموع منتظر نظرات شورای نگهبان هستیم تا آنچه که تصویب نهایی شده است، مورد ارزیابی قرار گیرد.

انصاری درخصوص مسئله بحران برف شمال نیز گفت: خوشبختانه اقدامات دولت خیلی به موقع و موثر بود، حضور وزرا و معاون راهبردی رئیس جمهور در منطقه با توجه به همکاری همه دستگاهها ازجمله نهادهای نظامی و مردم موثر بود و حقیقتا این بحران برف با ابعادسنگینش خوب جمع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز