خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئولان استان قم با یادگار امام(ره)؛

صالحی منش: با رأی مردم در انتخابات، مشکلات حل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۵۲

امام(ره) الی یوم القیامه نورافشانی خواهد کرد و و نسل اندر نسل خود را مدیون ایشان خواهند دانست / یادگار امام یک عالم فرزانه و دانشمند متبحر در رشته های مختلف است که در مدار دین مداری و آزادیخواهی حرکت می کند.

ایلنا: استاندار قم با بیان این که بارأی مردم در انتخابات بسیاری از مشکلات به خودی خود حل شد، گفت: اگر تا چند ماه قبل از انتخابات یأس و ناامیدی بر جامعه سایه افکنده بود، مشکلات اقتصادی وجود داشت و فضای سیاسی تبدیل به فضای امنیتی شده بود و در دانشگاهها و حوزه های علمیه شرایط نامناسبی شکل گرفته بود، بعد از انتخابات بدون هیچ کار یا تلاش فوق العاده ای مسائل حل شد و مردم با رأی خود و لبیک به رهبری مسائل داخلی و خارجی را حل کردند.

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم شنبه شب در دیدار مسئولان استان قم با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام خمینی(ره) که به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در منزل یادگار امام خمینی(ره) در قم حضور یافته بودند، با اشاره به روز ۱۲ بهمن سالروز ورود امام به میهن، اصل انقلاب و تأسیس نظام جمهوری اسلامی را دو کار اصلی امام دانست که باعثماندگاری ایشان در تاریخ شده است و تأکید کرد که تشکیل نهادهای انقلاب چون سپاه پاسداران، تقویت ارتش و ایجاد نهادهایی برای کمک به مستضعفان از جمله نتایج این اقدام بزرگ است.

وی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: ملت ایران با پیروی از رهبری و درک شرایط و مصالح کشور به کاندیدایی از قشر روحانیت و جامعه روحانیت دکتر حسن روحانی رأی دادند که نماد اعتدال و میانه روی است. ملت ایران با این رأی، مشکلات داخلی و خارجی را حل کردند و اگر تا چند ماه قبل از انتخابات یأس و ناامیدی بر جامعه سایه افکنده بود، مشکلات اقتصادی وجود داشت و فضای سیاسی تبدیل به فضای امنیتی شده بود و در دانشگاهها و حوزه‌های علمیه شرایط نامناسبی شکل گرفته بود، بعد از انتخابات بدون هیچ کار یا تلاش فوق العاده‌ای مسائل حل شد و مردم با رأی خود و لبیک به رهبری مسائل داخلی و خارجی را حل کردند.

وی یادآور شد: تمام قدرتهای خارجی به ما چشم دوخته بودند و فکر می کردند که مردم ما دچار دو گانگی و ضعف هستند؛ اما آنها دیدند که ملت ما با شعار اسلام و ایران به فردی رأی دادیم و او اکنون پای میز مذاکره نشسته است و این رهبری امام، اتحاد ملت ایران و رهبری ملت بود که ما را به چنین روزی رساند.

صالحی منش با اشاره به بازدید خود از منزل امام در جماران گفت: امام از آن خانه محقر و بسیار ساده صدای خود را به کاخ کرملین و کاخ سفید فرستاد و ضربه مهلکی به مستکبرین وارد کرد.

وی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: همانگونه که پس از ۱۴۰۰ سال نام پیامبر گرامی اسلام(ص) باقی مانده است، امام نیز الی یوم القیامه نورافشانی خواهد کرد و و نسل اندر نسل خود را مدیون ایشان خواهند دانست.

صالحی منش در پایان از یادگار امام به عنوان عالم فرزانه و دانشمند متبحر در رشته های مختلف فقه، فلسفه، عرفان، حکمت، تفسیر و… دانست که در دین مداری و آزادیخواهی حرکت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز