خبرگزاری کار ایران

آرامی در موافقت با کلیات بودجه:

مجلس دست دولت را برای افزایش قیمت‌ها باز گذاشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۸

آرامی رویکرد دولت در قانون مداری و کاهش تورم و افزایش نرخ اقتصادی ونگاه دولت به صندوق ملی و صیانت از این صندوق را قابل تقدیر دانست.

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در مورد بحثهدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: مجلس دست دولت را برای افزایش قیمت‌ها باز گذاشته، اما در عین حال مشخص شده که این مبالغ در چه بخشهایی هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصورآرامی در موافقت با کلیات بودجه سال ۹۳ امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان حمید رسائی در مجلس اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم است خاطر نشان کنم که آنچه در ارتباط با مذاکرات و توافقات هسته‌ای مطرح شد هیچ ارتباطی با بحثبودجه ندارد

نماینده بندر عباس در ادامه سخنان خود افزود: اولاً هیچ افزایش درآمدی نسبت به سال گذشته نداریم، چرا که قیمت نفت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. ضمن اینکه ما هم تایید می‌کنیم که خیلی از مشکلات به ویژه در بحثبودجه نویسی در کشور مطرح است؛ اما علیرغم آن به گمان من رویکرد بودجه سال ۹۳ با کاری که کمیسیون تلفیق انجام داده است رو به شفاف شدن دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: مشکلاتی هم از قبل در خصوص لایحه بودجه مانند هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق وجود داشته که مشکلات مربوط به هدفمندی یارنه‌ها اصلاح شد اعداد و ارقام شفاف شد.

وی با بیان اینکه درآمدهای استانی قبل از بررسی کمیسیون تلفیق بوده، اعلام کرد: الان با اصلاحاتی که صورت گرفته است؛ رضایت عمده در این خصوص حاصل گردیده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص بحثکشاورزی؛ بحثآبیاری تحت فشار و شهرک‌های کشاورزی باید گفت که این مسائل کاملاً در کمیسیون تلفیق دیده شده و دغدغه‌ها کاملاً برطرف شده است. ضمن اینکه بحثعمران روستایی را نیز که درصد کمی از بودجه را نسبت به آن در نظر گرفته‌اند نیز اصلاح شده است.

آرامی رویکرد دولت در قانون مداری و کاهش تورم و افزایش نرخ اقتصادی ونگاه دولت به صندوق ملی و صیانت از این صندوق را قابل تقدیر دانست و گفت: ما همه باید با رای دادن به این بودجه به این رویکرد دولت کمک کنیم.

نماینده بندر عباس همچنین در پایان راجع به بحثهدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: مجلس دست دولت را برای افزایش قیمت‌ها باز گذاشته، اما در عین حال مشخص شده که این مبالغ در چه بخشهایی هزینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز