خبرگزاری کار ایران

به نمایندگی از روحانی صورت گرفت:

شرکت آشنا و فریدون در مراسم تشییع پیکر درگذشتگان حادثه سریال معراجی‌ها

کد خبر : ۱۳۵۵۹۸

باید راهیان نور امن‌تر باشد، سینمای دفاع مقدس امن‌تر باشد و باید همه بدانند بالا‌ترین استانداردهای حرفه‌ای در آثار دفاع مقدس رعایت می‌شود.

حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور صبح امروز(جمعه) به نمایندگی از دکتر روحانی در مراسم تشییع پیکر درگذشتگان حادثه سریال «معراجی‌ها» شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، حسام‌الدین آشنا در این مراسم در سخنانی گفت: این مراسم نشان می‌دهد که در باغ شهادت هنوز بازِ باز است. خوش آمد عرض می‌کنم به پیکر شهیدان ما، به راویان فتح، به کسانی که کربلای ۵ را برای ما به تصویر کشیدند. از سوی کسی که رمز عملیات کربلای ۵ را اعلام کرد. خدمت شما خانواده‌های شهیدان و همه اهل هنر کشور تسلیت عرض می‌کنم.

مشاور فرهنگی رییس جمهور ادامه داد: از نگاه فردی همه این عزیزان به سوی آشیانه ابدی پر کشیدند و نشان دادند که اگر در راه شهدا قدم برداریم می‌توانیم با آن‌ها محشور شویم.

آشنا با اشاره به سخنان رییس جمهور در دیدار جمعی از هنرمندان تاکید کرد: چه زود سخنان رئیس جمهور تفسیر شد. ایشان فرمودند، هنر‌‌ همان ارزش و نیکی است، هنرمندان ما همه اهل ارزشند و امروز هنر ایثار و شهادت و پیوستن به خداوند در مقابل شما حاضر است. این هنرمندان واقعی به شهیدانی که در راه آن‌ها تلاش کردند، پیوستند.

مشاور فرهنگی رییس جمهور گفت: از نظر ملی، دولت خود را موظف می‌داند از هنر انقلاب، ایثار و شهادت با تمام وجود حمایت کند. از نظر حرفه‌ای همه ما موظف هستیم استانداردهای امنیتی را در فعالیت‌های حرفه‌ای و در حوزه دفاع مقدس بالا‌تر ببریم. باید راهیان نور امن‌تر باشد، سینمای دفاع مقدس امن‌تر باشد و باید همه بدانند بالا‌ترین استانداردهای حرفه‌ای در آثار دفاع مقدس رعایت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز