خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران:

ما سایت مطهری را فیلتر نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۹

حجم بالای سوالات از وزرا وقت نمایندگان و مردم را می‌گیرد / تاکنون با سیدمحمد خاتمی دیداری نداشته‌ام.

وزیر اطلاعات گفت: اینکه وزرا جواب نمایندگان مجلس را می دهند بسیار خوب است و هیچ نارضایتی در خصوص سوال نمایندگان از وزرا وجود ندارد اما چنانچه حجم این سوالات زیاد باشد، باعثگرفته شدن وقت وزرا و مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد علوی در حاشیه مراسم ختم علی اکبر پرورش که در مسجد شهید مطهری در حال برگزاری است، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص احضار وی توسط مجلس برای پاسخگویی گفت: مگر مجلس کسی را احضار می کند که من نیز احضار شده باشیم.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص فیلتر شدن سایت علی مطهری گفت: ما سایت ایشان را فیلتر نکرده ایم.

وی در خصوص سوال حمید رسایی از وی اظهار داشت: سوال آقای رسایی از من نبوده است.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در خصوص حجم سوالات نمایندگان مجلس از وزرای دولت، ضمن خوب بودن تعامل دولت و مجلس اظهار کرد: اینکه وزرا جواب نمایندگان مجلس را می دهند بسیار خوب است و هیچ نارضایتی در خصوص سوال نمایندگان از وزرا وجود ندارد. اما چنانچه حجم این سوالات زیاد باشد باعثگرفته شدن وقت وزرا و مردم می‌شود.

علوی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص جریان‌های تروریستی در منطقه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند با این کارها منافع جمهوری اسلامی را تهدید کنند، اما در نهایت به این نتیجه رسیدند که منافع خودشان تهدید خواهد شد و به این نتیجه رسیدند که این اراده جهانی برای مبارزه با تروریست ایجاد شده تا با این پدیده ضد بشری و ضد اسلامی مقابله کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه آیا با سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران دیداری داشته یا خیر، گفت: تاکنون با سیدمحمد خاتمی دیداری نداشته‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز