خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور خبر داد: / ۲ /

پیشنهاد سه ردیف بودجه برای مدیریت و کنترل مرزهای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۹۱

تشکیل کارگروه مدیریت یک پارچه مرزی در دستور کار قرار گرفته است و قرار است برطبق آن ۱۹ دستگاه که در بحثمرز‌ها دخیل هستند همه مصوبات این کارگروه مدیریت یکپارچه مرزی را اجرا کنند.

وزیرکشور گفت: در سال ۹۳ بسترهای خوبی برای مدیریت کنترل و انسداد مرز‌ها پیش بینی شده است.
به گزارش خبرنگارایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست خبری سخنگوی دولت در خصوص وضعیت اعتبارات برای مدیریت مرزهای کشور در سال آتی گفت: در سال آینده اعتباراتی معادل سال ۹۲ برای انسداد مرز‌ها پیش بینی شده است تا بواسطه آن بتوانیم بخش اعظمی از حفره‌های مرزی را مسدود کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در بخش درآمد - هزینه راهکاری پیش بینی شده تا درآمد بازارچه‌های مرزی در‌‌ همان جا و در‌‌ همان منطقه برای تشویق تجارت محلی هزینه شود. همچنین برای توسعه مناطق غربی و شرقی مرزی ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.
به گفته رحمانی فضلی همچنین یک ردیف بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی به سیستان و بلوچستان برای توسعه بخشهای مرزی اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه یک مصوبه دیگر نیز در شورای عالی مرز به تصویب رسیده است، گفت: تشکیل کارگروه مدیریت یک پارچه مرزی در دستور کار قرار گرفته است و قرار است برطبق آن ۱۹ دستگاه که در بحثمرز‌ها دخیل هستند همه مصوبات این کارگروه مدیریت یکپارچه مرزی را اجرا کنند.
وزیر کشور فرصت پیش آمده را موقعیتی مناسب برای سامان بخشی به بحثمسائل مرزی خواند و ابراز امیدواری کرد تا با نگاه ویژه به این بحثشاهد یک جهش واقعی در مسائل مربوط به مرز و مرز نشینان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز