خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت: / ۲ /

حجم نشر اکاذیب در مورد دولت در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۲۶

برخی از مسائل به دروغ به دولت و مسئولین دولت نسبت داده می‌شود که از جمله می‌توان به انتشار مقاله رییس‌جمهور در نشریه خارجی اشاره کرد که کذب محض بود و همچنین اخباری در مورد دیدار آقای روحانی با برخی از اشخاص واظهارنظرهایی که به رئیس‌جمهور ووزرا نسبت داده می‌شود کاملاً بی‌اساس و کذب است.

سخنگوی دولت گفت: در حال حاضر وضعیت حاکم شده است که به نظر می‌رسد حجم انتشار اخبار و اکاذیب در مورد دولت در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در ادامه سخنان خود در حاشیه جلسه امروز - چهارشنبه - دولت در مورد اخبار و اطلاعاتی که چندی است در مورد شخص رئیس جمهور و اعضای دولت شنیده می‌شود از جمله انتشار مقاله رئیس جمهور در یک نشریه خارجی و همچنین برخی اظهارات منصوب به رئیس جمهور، اظهار داشت: اطلاع رسانی دولت به دو طریق انجام می‌شود، یکی اطلاع رسانی در مورد جلسه هیئت وزیران که یک بار در هفته به طور واضح و شفاف در مورد آنچه که در هیئت وزیران به تصویب می‌رسد اطلاع رسانی می‌کند.

و ی ادامه داد: برخی از مسائل به دروغ به دولت و مسئولین دولت نسبت داده می‌شود که از جمله می‌توان به انتشار مقاله رییس‌جمهور در نشریه خارجی اشاره کرد که کذب محض بود و همچنین اخباری در مورد دیدار آقای روحانی با برخی از اشخاص واظهارنظرهایی که به رئیس‌جمهور ووزرا نسبت داده می‌شود کاملاً بی‌اساس و کذب است.

نوبخت ادامه داد: ‌شاید درست نباشد که ما وقت خود را صرف انتشار تکذیبیه به این اخبار بی‌پایه و اساس کنیم، ولی به نظر می‌رسد شرایط به گونه‌ای است که حجم نشر اکاذیب درمورد دولت تدبیر و امید در حال افزایش است.

نوبخت خاطر نشان کرد: بنابراین از رسانه‌ها می‌خواهم که به صرف شنیدن اخبار عجولانه آن را سوی خروجی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نبرند و صحت و سقم آن را از مبادی اطلاع رسانی دولت پیگیر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز