خبرگزاری کار ایران

روحانی در دیدار با خانواده شهیدان فلاحی و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس:

خانواده شهدا به خوبی به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ایران عمل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۰

ما نیازمند به دعا و حمایت خانواده شهدا هستیم و انشاءالله خداوند کشور را برای ما حفظ کرده و عزت و سربلندی را نصیب ملت ایران کند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه راه شهدا، جانبازان و ایثارگران راه دفاع از استقلال کشور و مرزهای شرف و عزت ملت ایران است، گفت: امیدوارم در سایه عنایات حق تعالی بتوانیم راه آنان را پیموده و به پیشرفت، عزت و سربلندی برسیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهیدان مهدی و رسول فلاحی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا در راه خدا و دفاع از عزت کشور فرزندان خود را تقدیم میهن کرده‌اند، تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم در دفاع مقدس کار بزرگی را انجام داده‌اند و خداوند امروز به خانواده شهدا و ایثارگران به واسطه صبر و ایستادگی‌شان عزت و افتخار داده است.

رییس‌جمهور افزود: خانواده شهدا به خوبی به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ایران عمل کرده‌اند.

روحانی خاطرنشان کرد: ما نیازمند به دعا و حمایت خانواده شهدا هستیم و انشاءالله خداوند کشور را برای ما حفظ کرده و عزت و سربلندی را نصیب ملت ایران کند.

رییس‌جمهور امام راحل را شخصیتی استثنایی برای کشور، ملت ایران و جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت: خداوند امام را به عنوان ودیعه‌ای برای ملت ما قرار داد و فرزندان این کشور و کسانی که زیر پرچم امام قرارگرفتند، در جنگ تحمیلی در برابر جنایتکا‌رترین رژیم دنیا که همه قدرت‌های جهان آن را تا دندان مسلح کرده‌ بودند، سینه سپر کرده و با نثار جان خود کشور را نجات دادند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، پدر و مادر شهیدان فلاحی ضمن بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود در خصوص سجایای اخلاقی و رشادت‌ها و وصایای آنان با رییس‌جمهور صحبت کردند.

شهید رسول فلاحی در سال ۶۱ و در عملیات بیت‌المقدس در منطقه شملچه و شهید مهدی فلاحی در سال ۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

دیدار صمیمانه روحانی با جانباز قطع نخاع شیمیایی ۷۰ درصد دفاع مقدس

همچنین رییس‌جمهور با حضور در منزل علی اصغر میرزایی جانباز قطع نخاع شیمیایی ۷۰ درصد دفاع مقدس، با وی دیدار کرد.

رییس‌جمهور در این دیدار نیز با بیان اینکه ایمان، خلوص، فداکاری و وجود جانبازان برای کشور و ملت ما بسیار ارزشمند است، گفت: شما در راه اسلام، دین خدا و دفاع از کشور به جبهه رفتید و در این مسیر مقاومت کردید و پس از آن دوران نیز در برابر ناملایمات، صبر و استقامت مثال زدنی از خود به نمایش گذاشته‌اید، که این بسیار ارزشمند است.

روحانی ایثارگری‌ و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را برای همه کسانی که باید نسبت به حفظ آرمان‌ها، عزت کشور و زنده بودن راه آنان احساس مسئولیت کنند، درس آموز دانست و تصریح کرد: همه باید بدانیم که این کشور در مسیر استقلال، عزت و سربلندی چه فراز و نشیب‌هایی را طی کرده و فرزندان این مرز و بوم در این راه چه سختی‌هایی را تحمل کرده‌اند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه جانبازان ادامه‌دهندگان راه و مسیر شهدا هستند، گفت: شاید درک بسیاری از سختی‌ها و مشکلاتی که امروز جانبازان تحمل می‌کنند برای مردم عادی سخت باشد، اما جانبازان به واسطه اینکه راه خدا را انتخاب کرده‌اند، تحمل این مشکلات برایشان آسان است.

روحانی همچنین با تجلیل از ایثار و فداکاری همسران شهدا و جانبازان خاطرنشان کرد: ما مطمئنا به دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیازمندیم تا بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای ملت ایران باشیم.

علی اصغر میرزایی جانباز قطع نخاع شیمیایی ۷۰ درصد دفاع مقدس، در سال ۶۶ و در منطقه مرزی سومار با اصابت تیر مستقیم دشمن به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز