خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد‎؛

مطالعه برای ارائه راهکارهای مناسب جهت حل آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۱

در این جلسه مقرر شد پایشی نسبت به چگونگی صرف بودجه در بخش‌های مختلف فرهنگی و علمی و میزان حصول نتیجه از این بودجه مبتنی بر شاخص‌ها انجام شود.

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی سه شنبه شب به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی تشکیل شد.
به گزارش ایلنا، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه با توجه به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب پیرامون محورهای فرمایشات ایشان در خصوص مسائل گوناگون فرهنگی و علمی و فناوری و نیز رهنمود‌ها و توصیه‌های معظم‌له به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و چگونگی اتخاذ تدابیر و سیاست‌های لازم در راستای تحقق فرمایشات و خواسته‌های رهبری بحثو تبادل نظر کردند.
در این جلسه مقرر شد، در زمینه اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مصوبات و متناسب کردن سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی با نیازهای روز کشور و رفع معضلات و آسیب‌های مختلف اجتماعی، مطالعات کافی صورت گرفته و راهکارهای مناسب برای حل این معضلات در آینده تنظیم شود.
همچنین در این جلسه موضوع نظارت و رصد مسائل مختلف فرهنگی و علمی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پایشی نسبت به چگونگی صرف بودجه در بخش‌های مختلف فرهنگی و علمی و میزان حصول نتیجه از این بودجه مبتنی بر شاخص‌ها انجام شود.
در جلسه شب گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی صلاحیت برخی از گزینه‌های پیشنهادی جهت تصدی ریاست دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت که بر این اساس دکتر موسوی بهار به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان، دکتر سیدحسین خادمی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی تربیت حیدریه، دکتر محمدحسین صومی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر سیدعباس موسوی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دکتر غلامرضا اصغری به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر تقی ریاحی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دکتر رحیم رئوفی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از شورای عالی انقلاب فرهنگی رأی اعتماد گرفته و انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز