خبرگزاری کار ایران

با مصوبه هیئت دولت؛

تعرفه ثبت‌نام در آزمون‌های تخصصی پزشکی تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۱

بر اساس مصوبه دولت، درآمدهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حساب خزانه واریز و در بخش درآمد بودجه کل کشور منظور و معادل آن از طریق ردیف هزینه‌ای در لوایح بودجه سنواتی در اختیار وزارت مذکور قرار می گیرد

با موافقت دولت، تعرفه ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۳۹۲ تعیین شد.

به‌گزارش ایلنا، هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد بند(الف) تبصره(۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور را تصویب کرد.

بر این اساس، تعرفه ثبت‌نام دریافتی از داوطلبان شرکت در آزمون‌های تخصصی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۳۹۲ شامل آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی(پزشکی عمومی به تخصص) ۰۰۰/۵۰۰ ریال، آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی(تخصص به فوق تخصص) ۰۰۰/۷۵۰ ریال، آزمون دکترای تخصصی ۰۰۰/۵۵۰ ریال(فوق لیسانس و دکترا به PH. D)، آزمون دکترای تخصصی داروسازی(دکترا و فوق لیسانس به دکترای تخصصی) ۰۰۰/۵۰۰ ریال، تعیین شده است.

همچنین بر اساس مصوبه دولت، تعرفه ثبت‌نام آزمون بهداشت‌کاران دهان و دندان به دکترا(کاردانی به دکترا) ۰۰۰/۳۰۰ ریال، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج(ارزشیابی فوق لیسانس و دکترا) ۰۰۰/۵۰۰ ریال، آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی(دکترا به تخصص) ۰۰۰/۵۰۰ ریال، آزمون جایابی فارغ التحصیلان دندانپزشکی خارج(دکترا به تخصص) ۰۰۰/۵۰۰ ریال، آزمون دانشنامه(بورد) تخصصی دندانپزشکی(دکترا به تخصص) ۰۰۰/۰۰۰ / ۱ ریال، آزمون علوم پایه پزشکی(دانشجوی پزشکی) ۰۰۰/۱۵۰ ریال است.

تعرفه ثبت‌نام آزمون علوم پایه دندانپزشکی(دانشجوی دندانپزشکی) نیز ۰۰۰/۱۵۰ ریال، آزمون علوم پایه داروسازی(دانشجوی داروسازی) ۰۰۰/۱۵۰ ریال، آزمون پیش کارورزی پزشکی(دانشجوی پزشکی) ۰۰۰/۱۵۰ ریال، آزمون دانشنامه(بورد) فوق تخصصی بالینی(اتمام مقطع فوق تخصص) ۰۰۰/۰۰۰ / ۱ ریال، آزمون دانشنامه(بورد) تخصصی بالینی(اتمام مقطع تخصص) ۰۰۰/۰۰۰ / ۱ ریال، آزمون پزشکی خانواده(پزشکی عمومی به پزشک خانواده) ۰۰۰/۵۰۰ ریال و آزمون فوریت‌های پزشکی(مقطع کاردانی به کارشناسی) ۰۰۰/۲۰۰ ریال تعیین شده است.

بر اساس مصوبه دولت، درآمدهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به حساب خزانه واریز و در بخش درآمد بودجه کل کشور منظور و معادل آن از طریق ردیف هزینه‌ای در لوایح بودجه سنواتی در اختیار وزارت مذکور قرار می گیرد.

این مصوبه مورخ ۶/۹ / ۱۳۹۲ از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز