خبرگزاری کار ایران

میلی‌منفرد در مراسم معارفه مدیرکل جدید دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی:

حل مشکلات اقتصادی مردم مهمترین دغدغه رئیس‌جمهور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۶

مهمترین انتظار از مدیران و کارکنان حوزه معاونت آموزشی عملکرد جهادی و بسیجی‌وار در خدمت به مردم است، زیرا خدمت صادقانه به مردم بهترین راه گرامیداشت خون شهدا و سپاسگزاری از خانواده شهدا و ایثارگران است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم، مهمترین دغدغه رئیس‌جمهور و دولت یازدهم است.

به گزارش ایلنا، جعفر میلی‌منفرد معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی با تبریک پیروزی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای ژنو، اظهار داشت: امیدوارم این اقدام دولت تدبیر و امید، گامی در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم باشد که مهمترین دغدغه رئیس‌جمهور و دولت یازدهم است.
معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به اینکه مسئولیت‌های ما امانتی از سوی مردم هستند، افزود: تغییر مدیریت دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی در راستای بهبود اقدامات این دفتر با استفاده از افکار و ایده‌های جدید است که با تکیه بر اقدامات و تجربیات مدیران قبلی آن صورت می‌گیرد و هرگز به معنی نفی عملکرد مدیریت گذشته نیست.
میلی‌منفرد با تبریک هفته بسیج، گفت: مهمترین انتظار از مدیران و کارکنان حوزه معاونت آموزشی عملکرد جهادی و بسیجی‌وار در خدمت به مردم است، زیرا خدمت صادقانه به مردم بهترین راه گرامیداشت خون شهدا و سپاسگزاری از خانواده شهدا و ایثارگران است.
وی تاکید کرد: یکی از نکات اصلی که باید مدنظر باشد، ارائه خدمت بدون تبعیض به مردم و دانشگاهیان است که در این راستا باید قوانین و مقررات شفاف باشد و مردم و دانشگاهیان به حقوق خود آگاه باشند. همچنین برخی از قوانینی که مانع خدمت به مردم است، اصلاح شوند.
معاون آموزشی وزیر علوم افزود: جلب مشارکت همه دانشگاهیان و کارکنان ستادی در فرآیند برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در یک چارچوب قانونمند و عملی نکته مهمی است که باید به آن توجه کنیم.
در ادامه این مراسم، سعید قدیمی با ارائه گزارشی از اقدامات دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی در تغییر برنامه‌ها و سرفصل‌های درسی دانشگاه‌ها، گفت: با توجه به کاهش جمعیت متقاضی دوره‌های کارشناسی و کاردانی در قبال ظرفیت‌های موجود دانشگاه‌ها، زمان کنونی بهترین فرصت برای افزایش کیفیت آموزشی است.
نوه ابراهیم نیز ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجارب مدیریت گذشته دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی و کارکنان آن، سوابق مدیریتی خود در آموزش عالی و رشته تخصصی خود در زمینه برنامه‌ریزی درسی بتواند گام‌های خوبی در راستای وظایف دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز